
Zašto je DataArt jedno od zanimljivijih IT mesta za rad u Srbiji?
U svojoj četvrtoj godini poslovanja u Srbiji, DataArt nastavlja da gradi jednu od najstabilnijih i najperspektivnijih IT zajednica u regionu. Od početnog tima sa svega nekoliko desetina inženjera, kompanija sada broji više od 250 stručnjaka u Beogradu i Novom Sadu. Sa stopom zadržavanja od 87% i prosečnom ocenom zaposlenih od 4.6 na Glassdoor-u, DataArt nije samo rastao – već je dokazao da je u Srbiji moguće izgraditi stabilan, visoko kvalifikovan tim koji radi na složenim globalnim projektima i privlači pažnju vodećih međunarodnih klijenata.
Tokom prethodnih godina, tim je organizovao više od 100 internih i 30 eksternih događaja, čime je stvorena jedna od najaktivnijih i najpovezanijih zajednica unutar kompanije. Atmosfera koju neguju zasniva se na poverenju, podršci i kulturi u kojoj zaposleni imaju glas – i spremnost da donesu ideje, inicijative i energiju koja pokreće kompaniju napred.
DataArt Srbija se posebno izdvaja po projektima koji spajaju edukaciju, inovacije i zajedništvo među kojima su Student Practice program, koji se tradicionalno realizuje u saradnji sa domaćim fakultetima, kao i međunarodno Proggy-Buggy takmičenje, jedinstven globalni programming contest koji okuplja učesnike iz celog sveta.

Srbija kao IT čvorište – perspektiva globalnog i lokalnog rukovodstva
U nedavnom intervjuu za BIZLife, Judžin Goland, osnivač i CEO DataArt-a, istakao je da Srbija ima snažnu bazu inženjerskih talenata i sve bolju reputaciju na međunarodnom tržištu. Naglasio je da je u narednim godinama plan da Srbija postane ključni centar kompanije u regionu, sa posebnim fokusom na AI i inovacije koje će imati globalni domet.
Lokalna generalna menadžerka, Marina Varzar, dodaje da tržište u Srbiji ima izuzetan potencijal. Vizija DataArt-a je da u narednih pet godina Srbija postane regionalni centar inovacija, sa snažnim uticajem na lokalnu zajednicu i IT ekosistem.

Strateška partnerstva i rad sa mladim talentima
DataArt Srbija je kroz godine izgradio snažnu mrežu partnerstava sa domaćim obrazovnim institucijama, uključujući FON, FTN, Singidunum i MATF. Kroz trainee programe, tehničke radionice, prakse i predavanja, mnogi studenti započinju svoju karijeru upravo u DataArt-u, što potvrđuje uspešan model kontinuiranog razvoja talenata.
Kompanija je i osnivač SITA-e (Serbian IT Association), kao i članica AmCham-a, doprinoseći unapređenju domaće IT industrije i podizanju standarda poslovanja.
Kultura, zajedništvo i uticaj
Lokalna kultura DataArt-a oblikovana je time da se zaposleni osećaju cenjeno, uključeno i motivisano. Kreativne radionice, speaking clubs, tematske proslave, psihološke radionice, globalni Q&A, leadership susreti i cross-location druženja učinili su da timovi jačaju svoje veze, inspirišu jedni druge i budu istinski brend ambasadori kompanije.
DataArt globalno danas broji preko 6.000 zaposlenih, ima više od 30 kancelarija širom sveta, 31% žena u kompaniji i pouzdan je partner za 400+ klijenata – što je dokaz konzistentne kulture poverenja i stabilnosti.
Gledajući unapred
Ulazeći u novu fazu razvoja, DataArt Srbija nastavlja da jača lokalne kapacitete, razvija partnerstva sa univerzitetima i studentima, investira u mlade talente i širi ekspertizu u oblastima koje će oblikovati budućnost industrije – pre svega u AI tehnologijama i modernoj softverskoj arhitekturi.
Planovi za naredni period uključuju dalje jačanje brenda, veću vidljivost kroz tehničke događaje i projekte, kao i učešće u lokalnim i međunarodnim nagradama kako bi se istakao doprinos kompanije obrazovanju, inovacijama i IT zajednici.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: DataArt







