
140 godina vinarije Tikveš: Tradicija koja inspiriše i osvaja globalno tržište
Ove godine regionalni lider i globalno afirmisan brend, vinarija „Tikveš“ slavi 140 godina proizvodnje vina i žestokih pića, ističući vinsku tradiciju, modernu viziju i liderstvo kompanije. Transformacija i investicije usmerene su na potpunu modernizaciju, digitalizaciju i stvaranje vrhunskih vina, koje su u protekle dve decenije premašile 45 miliona evra.
Vinarija „Tikveš“ je posvećena unapređenju kvaliteta vina, stručnom usavršavanju zaposlenih i razvoju partnerskih odnosa sa vinogradarima, premijumizaciji vinskog portfolija prateći savremeni stil i autentičnost, osvajanju brojnih nagrada i dobijanju najviših ocean za kvalitet od najpoznatijih svetskih vinskih stručnjaka kao što je Robert Parker. Ključnu ulogu u razvoju premium segmenta imala je butik vinarija „Domaine Lepovo“, dok je akvizicija francuske vinarije „Château de Gourdon“ dodatno osnažila međunarodni identitet brenda i povećala njegov ugled na globalnoj vinskoj sceni.
Strategija i investicije u poslednjih 20 godina, „Tikveš“ je pozicionirao kao vodeći vinski brend u regionu i jedan od najmodernijih na svetu, sa izvozom na pet kontinenata u iznosu od 32,7 miliona evra u 2024. godini.
U godini kada Tikveš ponosno slavi 140 godina vinske tradicije poručuju ,,Rasli smo zajedno sa našim vinogradima, našim ljudima i našim partnerima, gradeći nasleđe zasnovano na strasti, posvećenosti i poverenju. Ova godišnjica nije posvećena samo našoj prošlosti, već i viziji koja nas danas vodi. Svakom bocom vina odajemo počast istoriji, stvarajući vina koja odražavaju našu posvećenost kvalitetu, potrošačima, partnerima sa snažnim ambicijama za budućnost”.
Pod sloganom „Beskrajno tvoj“, nastavljaju da budu beskrajno posvećeni partnerima i svima onima koji, svakim dodirom, uživaju u vinima Tikveš, vinogradima i svim lepotama utkanim u vinsku industriju i priču o Tikvešu, koju grade ljudi.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife/K. J.
Foto: Ustupljene fotografije/Unsplash