WoodPlay

Na porodičnom okupljanju osmislili „WoodPlay“: Sada oživljavaju stare društvene igre i daju im novi sjaj

Jedna porodica i ideja zlata vredna – tako je nastao Wood Play, brend koji pravi najzanimljivije i drugačije društvene igre i igračke. Oni oživljavaju stare, zaboravljene zanimacije koje povezuju ljude na jednom bazičnom nivou.

“Želeli smo da kroz ovaj koncept podržimo promociju cirkularne ekonomije i kreiramo platformu koja će služiti kao antistres alat, doprineti socijalnom povezivanju ljudi i podsticati kreativnost – jer same igre zahtevaju izlazak iz rutine i ulazak u prostor inspiracije i predaha”, rekli su nam osnivači Brenda WoodPlay.

Iskra za ceo ovaj cirkularno-ekološki poduhvat se upalila sama. Zbog igre koju su neki članovi porodice igrali pre više od 30 godina, rodila se ideja da bi mogli da je ožive i da je sami naprave.

WoodPlay

WoodPlay

“Tada smo tu igru zvali „prsto fudbal“. Nakon jednog porodičnog druženja na selu, odlučili smo da je oživimo, zajedno sa drugim manuelnim društvenim igrama. Kada smo napravili prve prototipove i sjajno se zabavili, shvatili smo da igre imaju potencijal da postanu platforma za promociju cirkularne ekonomije. One spajaju dve ključne komponente – izrađene su od recikliranih materijala i zabavne su, kako odraslima tako i deci”, rekli su za BIZlife iz Brenda WoodPlay.

Kako izgleda proces pravljenja igračaka?

Kako kažu, lako su se dogovorili koji član porodice će biti zadužen za koji deo posla i krenuli su u izradu prve društvene igre. Verovali su da projekat može da uspe i počeli su da žive svoj san, tako što su “krali od svog sna”.

“Vrlo brzo smo se podelili u timove prema ličnim interesovanjima i senzibilitetima. Slučajno, u okviru naše uže porodice imali smo sve potrebne profesije – HR, brend menadžera, strukovnog vaspitača, dizajnera, mašinskog inženjera, knjigovođu, kontrolora kvaliteta i HSE. Lako smo se dogovorili ko će šta da radi. Formirali smo 20 projektnih grupa i počeli da zajednički razvijamo projekat”, rekli su članovi porodice za BIZlife.

WoodPlay

WoodPlay

Usput su nam objasnili kako funkcioniše proces pravljenja društvene igre. Pravila iz drugog puta moraju da usvoje svi, jer ako ne usvoje, igra ide na doradu.

“Proces počinje okupljanjem – prvo se družimo, povežemo, nasmejemo, izađemo iz svakodnevice. Tada započinje kreativni deo: biramo koju igru ćemo oživeti, zatim krećemo sa crtanjem, skiciranjem, sečenjem i sklapanjem. Na kraju sledi najvažniji deo – testiranje. Naše interno pravilo glasi: igra mora biti intuitivna i zabavna. Ako naš sin, petogodišnjak, ne uspe da usvoji pravila iz drugog pokušaja – igra ide na doradu. Sve igre moraju biti relaksirajuće, sa minimalnim kognitivnim naporom, jer to ostavlja prostor zasmeh i opuštanje”, kažu za BIZlife osnivači WoodPlay-a.

Otkrili su nam da je i interesovanje za igre veliko, zato što su kompanije prepoznale jednostavnost proizvoda, kao i snažnu poruku koju on nosi.
“Cirkularna ekonomija je poslovni stav – i svako od nas ima ulogu u njenoj promociji. Naš koncept „Cirkularni Fun Room“ idealna je platforma za podizanje svesti o značaju reciklaže, uz istovremeno pružanje predaha zaposlenima. Redovni smo gosti na tim-bildinzima, „Family Day“ događajima i korporativnim okupljanjima firmi koje vrednosno podržavaju porodicu I ekologiju”, rekli sui z WoodPlay-a.

Igre za najstarije i najmlađe

Igre su namenjene i najmlađima i najstarijima i ova porodica je zaista uspela da ih prilagodi svima. Život je igra, i u igri se krije duboki smisao.
“Verujemo da čovek crpi inspiraciju iz igre, bez obzira na godine. Samo se kontekst menja – igra se kroz posao, odmor ili zabavu. Zato su naše igre modularne: ista igra može biti prilagođena različitim ciljnim grupama. To što menjamo samo visinu elemenata, dok tabla i pravila ostaju ista, potvrđuje univerzalnost potrebe za igrom”.

Otkrili su nam i koje društvene su se izdvojile i osvojile srca kupaca, kao i kako se igra jedna od njih. Pravila pokušajte da zapamtite, a sigurni smo da ćete uspeti iz prvog čitanja.

“Izdvojile su se igre kao što su Pecanje, CenterShoot, Balans, Wembley – sve one okupe i do osam ljudi na četiri kvadratna metra, koji provode sate u zabavi i povezivanju. Posebno bih istakao za ovu prilu igre „Balans“ i „Pecanje“. Njihov uspeh zavisi od fokusa, mirne ruke i ujednačenog disanja – što doprinosi opuštanju. U „Pecanju“ palicom s kanapom treba upecati drveni oblutak, dok se u „Balansu“ elementi postavljaju na pomičnu tablu okačenu o lanac – cilj je da se postavi što više elemenata a da nijedan ne padne”.

WoodPlay igre se izdvajaju po nekoliko osnova: izrađene su od ekoloških materijala, prilagodljive su različitim uzrastima i događajima – kako u zatvorenom, tako i na otvorenom. Njihova višeslojnafunkcija ih čini atraktivnim za sve uzraste i kontekste, a planovi brenda za budućnost su, kako kažu, grupisani u dva pravca:

• Dalji razvoj Cirkularnog Fun Room-a
• Digital Detox Park – dalji razvoj i otvaranje nakon prvo otvorenog u Divcima, na sportskom Aerodromu.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZlife/J.D.

Foto: WoodPlay/Ustupljene fotografije

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE