Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    BIZLife-ovih „30 ispod 30“: Aleksandra Đonin, Red Bull

    Aleksandra Đonin, Media Network Manager, Red Bull, Atlantic brands d.o.o.

    Aleksandra Đonin rođena je 1995. godine, u Vršcu. Studirala je menadžment umetničke produkcije i medija na Fakultetu savremenih umetnosti. Iskustvo je stekla volontiranjem na brojnim lokalnim i regionalnim projektima i festivalima, kao i praksom na poziciji producenta i organizatora na eduTV i LinkTV. Na Mikser festivalu radila je u oblasti PR-a i komunikacija, na Bitef festivalu kao marketinški menadžer, a u Krokodilovom centru za savremenu književnost na poziciji producenta. Njeno istraživačko polje interesovanja čine kulturološki fenomeni. Veruje u umetnost i stvaralaštvo, kao osnovne medije komunikacije. Od 2022. godine radi kao Media Network menadžerka u kompaniji Red Bull.

    • Predstavite se. Koliko imate godina i koliko ste već na svojoj trenutnoj poziciji, u svom biznisu?

    Zovem se Aleksandra Đonin, imam 26 godina i trenutno radim na poziciji Media Network menadžerke za Srbiju i Crnu Goru u kompaniji Red Bull. Ukoliko gledamo šire, uključujući raniji rad u marketinškim timovima festivalâ Bitef, Mikser i Krokodil, u ovom biznisu sam šest godina.

    Aleksandra Đonin, Media Network Manager, Red Bull, Atlantic brands d.o.o.

    Aleksandra Đonin, Media Network Manager, Red Bull, Atlantic brands d.o.o.

    • Šta mislite da je izdvojilo vas u odnosu na vašu generaciju? Šta je prevagnulo da budete poslovno istaknuti pre svoje 30. godine?

    Velika želja praćena još većim radom. Mislim da ne postoji „šifra” za lakše prelaženje nivoa. Sve ima svoju cenu i, ukoliko pokušate da idete prečicom, ti nedostaci će vas kad-tad stići. Za bilo koji uspeh potrebna su neka odricanja i svi mi vagamo šta nam odgovara ili ne odgovara, sa kojim se idealima identifikujemo i gde biramo da ulažemo vreme i energiju. Kada radiš ono što voliš, rad postaje igra, jedva čekaš novi dan i novi izazov. Kod mene je prevagnula činjenica da sam spoznala katarzično dejstvo rada u marketinškom sektoru, kao i činjenica da za mene ne postoji drugi način da zadovoljim neprestanu potrebu za više znanja, iskustva, perspektiva – samo bih radila, stvarala, menjala i gradila.

    • Kažu da se sreća zaslužuje. Kako ste je vi zaslužili?

    Imala sam „sreće” da imam i dobra i loša iskustva. Ne mogu da kažem da sam ih sve zaslužila, ali ih jesam sve iskoristila. Moj cilj nikada nije bio uspeh sâm po sebi, već onaj osećaj kada svojim radom stvorite nešto vama veliko i važno, na tragu te ideje sreća je naići na istomišljenike. Mnogo dugujem izuzetnim profesionalcima i ljudima sa kojima radim u sredini koja nas tera da budemo najbolja verzija sebe i ne pristajemo na kompromis. Koliko smo odgovorni za svoju sreću, a koliko sticaj okolnosti – ne znam, znam samo da ne bih prestala da je tražim dok je ne pronađem.

    • Svedoci smo da naše tržište veoma sporo vrši tranziciju, još uvek su izrazito vidljivi obrisi socijalizma i karte su podeljene zrelijim igračima. Koji je vaš savet za mlade kolege – kojim putem da se probiju?

    Naučeni smo da poštujemo i ne preispitujemo autoritet. Meni je jedina opcija da preispitujem sebe i druge svakodnevno i da se ne zadržavam na mestima gde ne postoji uzajamno poštovanje i altruizam. Zrelost ne ide nužno s godinama, a u cikličnoj stvarnosti koja nas okružuje različite perspektive i drugačija poimanja grade najraznovrsnije forme zrelosti. Svaka starosna dob, kao i svaki pojedinac, ima svoje kvalitete i mane, a to je upravo i moj savet: budite svesni svojih mogućnosti, ali i mogućnosti ljudi oko vas.

    Aleksandra Đonin, Red Bull

    Aleksandra Đonin, Red Bull

    • Korporacija ili privatno preduzetništvo?

    Na radnom mestu provodimo trećinu, a u današnje vreme često i polovinu dana, zato je apsolutni imperativ, da bismo bili zdravi, rasli i napredovali, biti u radnom okruženju koje deli vrednosti, ideje i ciljeve sa našima, gde nas kolektiv osnažuje i motiviše na razvijanje. To se onda odražava uspehom na svim poljima i tada nije bitno da li je to u korporaciji ili privatnom preduzeću. Za pokretanje sopstvenog biznisa mislim da je najvažnije, prvo, dobro poznavati taj biznis i način na koji stvari funkcionišu, da inicijalna idealizacija i iluzija ne bi sahranile taj biznis pre njegovog procvata.

    • Šta vas je konkretno opredelilo da se razvijate u našoj zemlji, a ne u inostranstvu?

    Verujem da je u Srbiji sve moguće. Ne znači da nisam radoznala kako život funkcioniše na drugim krajevima planete – naprotiv, volim da istražujem i upoznajem druge modele, od svakog uočim najbolje i sklapam svoj savršeni spoj, koji koristim kod kuće. Kroz istoriju je potvrđeno da su na našim prostorima stasali neverovatni ljudi i još neverovatnije ideje. Biram da verujem u perspektivu te magije.

    • Kada govorimo o poslu, kako vidite sebe za 10 godina?

    Beskompromisno radim ono što volim, dajem kriiila ljudima i idejama.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE