Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 najvažnijih NAVIKA koje će vas dovesti do samog vrha na poslu

    Većina nas je imala kolegu koji je savršeno odgovarao kompaniji ili timu. Uvek je imao dobre i tačne odgovore, ili se činilo da je uvek znao šta treba da se uradi pre nego što su čelnici kompanije to uradili, a to “šesto čulo“ i uvid nagrađeni su odgovornošću,  priznanjima i napredovanjem.

    “Kada zaposleni donesu te kvalitete, oni se doživljavaju kao lideri u kompaniji, bez obzira na to koju poziciju zauzimaju“, kaže Katharine Halpin, izvršna direktorka u The Halpin Companies, Inc., konsultantskoj kući u Feniksu u Arizoni.

    Dobra vest je da postati super- zaposleni nije neka retka tajna. To je kombinacija skupa veština i načina razmišljanja koju možete početi da razvijate za sebe fokusirajući se na ovih pet ključnih navika:

    Najbolji biraju pravo okruženje za svoje talente

    Teško je biti super-zaposleni ako se potrebe kompanije veoma razlikuju od vaših sposobnosti, talenata i vrednosti, kaže Halpin.

    Pored toga, istraživački izveštaj Cicero Group iz 2015. godine otkrio je da je priznanje jedan od najvažnijih faktora u zaposlenima koji dosledno rade odličan posao.

    37 odsto ispitanika je reklo da je priznanje od strane menadžera ili kompanije najvažniji pokretač velikog posla. Dakle, važno je izabrati da radite tamo gde se vaš rad ceni.

    Obraćaju pažnju na to šta njihovi šefovi vrednuju

    Super-zaposleni proučavaju preferencije i ciljeve svojih supervizora i kompanije u celini, kaže Gaile Lantz, osnivač WorkMatters, Inc., konsultantske kuće za liderstvo u Birmingemu u Alabami.

    Možda nastoje da učestvuju u projektima i sastancima koji nisu deo njihovog posla, ali koji im daju pristup i informacije o tome šta lideri kompanije misle i trebaju.

    Fokusiraju se na dnevne odgovornosti i ciljeve

    Izuzetni izvođači su u stanju da zadrže dvostruki fokus kako na zadatak koji je pri ruci, tako i na to kako se uklapa u širu sliku. Ako nešto ne razumeju, dobijaju informacije koje su im potrebne da bi njihov značaj bio jasniji.

    Kada počnete da posmatrate svakodnevne zadatke iz obe perspektive i zaista razumete šta treba da uradite i zašto to treba da se uradi, postajete više strateški i počinjete da predviđate šta treba da se uradi – ponekad pre nego što drugi znaju šta treba da se uradi. Pored toga, bolje odrediti prioritete tako da vaše aktivnosti i energija budu fokusirani tamo gde su od najveće vrednosti za kompaniju.

    Napraviti prostor za razmišljanje

    Održavanje slobodnog vremena u danu, kao što je vremena između sastanaka i vremenskih blokova za jednostavno razmišljanje ili rad na projektima koji zahtevaju koncentraciju, takođe može povećati performanse, kaže Halpin.

    Super-zaposleni su „budni“ oko zakazivanja svega, od dnevnih sastanaka do velikih projekata kako bi osigurali da imaju najbolje moguće šanse za uspešan ishod.

    Vole svoje kolege

    Oni koji se smatraju visokoučinkovitima u skladu sa ljudima oko sebe mogu da osete kada im nešto treba. Oni poseduju meke veštine poput empatije i sposobni su da se dobro odnose sa drugim ljudima jer se trude da ih razumeju.

    „Veliki deo svakog posla je pomaganje ljudima da dobro rade zajedno. Super-zaposleni to čine glavnim prioritetom. Oni na odnose gledaju kao na nešto što je ključno za uspeh u poslu – ne samo da rade posao“, kaže ona.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE