„Lepa vest“ za SEO stručnjake: Gugl opet nešto „čačka“ oko algoritma

Ako ste stručnjak za SEO ova vest vam neće lako pasti. Kako javljaju online mediji, Gugl ponovo menja svoje algoritme za pretraživanje vesti.

U svom blogu potpredsednik ove kompanije za vesti Ričard Gingras navodi da će Gugl pokušati da ubuduće naglasi „izvorno izveštavanje“, koje će kotirati bolje (više) u rezultatima pretraživanja.

Kako bi se to realizovalo, Gugl će svojim zaposlenima koji prate pretraživanja dati nove instrukcije, a njihova povratna informacija bi trebala da pomogne u treniranju algoritma pretraživanja.

Mnoge ljude će ovo živcirati jer niko osim Gugla ne zna kakve će ovo posledice izazvati (pitanje je znaju li to uopšte u Guglu),komentariše Vidi.hr.

Stoga mnogi stručnjaci smatraju da bi ovo moglo negativno uticati na poslovne modele mnogih web portala koji se stalno bore s optimizacijom svojih stranica i prilagođavanju misterioznim Guglovim algoritmima koji se drže u tajnosti.

Izvor: Vidi.hr

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE