Kineski ALIPEJ utrostručio broj trgovaca u Evropi

Vodeća kineska platforma za elektronsko plaćanje Alipej (Alipay) tokom prošle godine je utrostručila broj trgovaca u Evropi.

Kineska platforma je napravila veliki iskorak u Evropi, zahvaljujući kineskim turistima koji u sve većem broju hrle u taj region, kaže direktor evropskog odeljenja Alipeja Roland Palmer.

On je u izjavi za tv mrežu CNBC naveo da je ta kompanija prošle godine utrostručila broj evropskih trgovaca koji prihvataju Alipej onlajn i mobilni sistem plaćanja.

„Govorimo o desetinama hiljada trgovaca koji su zaista ushićeni zbog mogućnosti da im Alipej obezbedi pristup bogatim potrošačima, kao i onima iz srednje klase koji putuju kako bi obišli svet i koji žele da kupe poznate evropske brendove“, rekao je Palmer na jednoj konferenciji u Amsterdamu.

Alipej je u vlasništvu kompanije Ant fajnenšenel, privatnog kineskog tehnološog diva čija je vrednost prošle godine iznosila 150 milijardi dolara.

Palmer je rekao i da Alipej ima oko milijardu aktivnih korisnika, te da 55 zemalja u svetu trenutno prihvata platformu, od čega čak 29 u Evropi.

Kineski potrošači su među onima koji su najbrže usvojili digitalna plaćanja, navodi CNBC, i podseća na jednu analizu EY iz 2018. godine koja je pokazala da čak 83 posto kineskih potrošača obavlja plaćanja ili transfer novca preko svojih mobilnih telefona.

Izvor: Blic, Tanjug

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE