Pivo u reklami ne sme da bude zdravo

Pivare ne smeju pivo da reklamiraju kao proizvod koji je dobar za zdravlje, odlučio je nemački visoki sud u Karlsrueu.

„Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje“, stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.

Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma „bekoemmlich“ pri oglašavanju.

„Bekoemmlich“ nemači rečnik definiše kao „lako svarljiv“, ali se može tumačiti i kao „blagotvoran“.

Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao „zdrav“, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.

U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše „poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda“.

Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao „zdravo“.

Izvor: N1

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE