Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pivo u reklami ne sme da bude zdravo

    Pivare ne smeju pivo da reklamiraju kao proizvod koji je dobar za zdravlje, odlučio je nemački visoki sud u Karlsrueu.

    „Alkoholni napici prema pravilnicima Evropske unije ne smeju da se reklamiraju na način koji bi mogao da sugeriše da podstiču zdravlje“, stoji u presudi najvišeg nemačkog suda.

    Time je južnonemačka pivara Haerla izgubila i na poslednjoj instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma „bekoemmlich“ pri oglašavanju.

    „Bekoemmlich“ nemači rečnik definiše kao „lako svarljiv“, ali se može tumačiti i kao „blagotvoran“.

    Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine potrošača tumači kao „zdrav“, a takvo reklamiranje alkoholnih pića nije dozvoljeno.

    U presudi Visokog suda Nemačke potvrđuje se da reklamni slogan pivare Haerle sugeriše „poboljšanje zdravstvenog stanja povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda“.

    Evropski sud je već zabranio da se vino reklamira kao „zdravo“.

    Izvor: N1

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE