Atlantic grupa, promene na tržištu kafe

Dobri rezultati Atlantic Grupe u prvom tromesečju

Atlantic Grupa je zahvaljujući kvalitetnijoj prodaji u prvom tromesečju 2017. godine ostvarila značajan rast profitabilnosti, saopšteno je iz ove kompanije.

Dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 14,6 miliona evra i veća je za 4,8 odsto u odnosu na isto razdoblje 2016., dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla za 15,4 odsto – na 7,0 miliona evra.

Ostvaren ukupni prihod od prodaje iznosi 150,1 miliona evra, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja pad od 2,9 odsto, a prouzrokovan je u najvećoj meri prekidom saradnje s najvećim kupcem privatne robne marke u segmentu Sportske i aktivne prehrane.

Ako se izuzme ovaj učinak, prihod od prodaje u prvom kvartalu rastao je 1,5 odsto.

„U prvom kvartalu 2017. godine u većini poslovnih segmenata i na većini tržišta ostvarili smo odlične prodajne rezultate uz poboljšanje profitabilnosti i nastavak smanjenja zaduženosti. Kad bismo izuzeli učinak kontrolisanog smanjenja obima poslovanja sa članicama Agrokora, pojedinačno najvećeg kupca Atlantic Grupe, a usled nastalih problema sa likvidnošću i nemogućnosti podmirivanja obveza ovog koncerna, iskazani rast bi bio i značajno veći. Pokrenuti procesi restrukturiranja Agrokora daju nadu da će se u narednim mesecima stabilizovati poslovanje koncerna, što će i obim naše saradnje vratiti na nivo pre krize, čime bi se ostvarili preduslovi za još bolje rezultate u narednom periodu“, kazao je predsednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeski.

Atlantic Grupa je povećanom prodajom preko ostalih kupaca u prva tri meseca uspela da u potpunosti nadoknadi pad prihoda preko najvećeg regionalnog maloprodajnog lanca, pa je na svim regionalnim tržištima ostvaren jednak prihod kao u uporedivom razdoblju prošle godine.

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE