Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    5 top direktora otkriva zadatak koji nikada ne bi delegirali

    Poznato je da ako ste na odgovornoj, rukovodećoj poziciji, i želite sve zadatke uspešno da završavate, morate da delegirate. Ali, pitanje je kada, kome i koje zadatke prepustiti drugima, a u kojim situacijama uraditi sam.

    Sajt Inc.com potražio je odgovore od 5 direktora kompanija koje se dobro kotiraju i imaju milionske godišnje prihode:

    Akmaš Fakahani (Ahmass Fakahany), izvršni direktor „Altamarea Group“ (hrana i napici)

    „Komuniciranje loših vesti. Kada na red dođu poslovi koji su doživeli neuspehe ili se nisu najbolje pokazali, kada treba saopštiti otkaz, onda to ne želim nikome da dajem kao zadatak. Više volim da loše vesti čuju od direktora. To daje ljudima osećaj da neko na vrhu ima odgovornost i ne želi da beži od teških i izazovnih stvari.“

    Dag Miler (Doug Miller), izvršni direktor „Core Nutritionals“ (zdravstvo)

    „Neki direktori zapošljavaju ljude koji smišljaju njihove brendove. To nikada ne bih prepustio drugima. Veoma sam uključen u formulaciju svakog proizvoda, u svim aspektima. Ne dozvoljavam nikome „sa strane“ da se meša, i mislim da je to važno da bi brend bio konzistentan.“

    Džejson Hanold (Jason Hanold), izvršni direktor kompanije „Hanold Associates“ (ljudski resursi)

    „Delegirajte stvari u kojima najmanje uživate i to ljudima koji imaju sposobnost da rukuju njima. Dobri direktori imaju nešto zajedničko: spremnost da budu ranjivi. Oni tačno znaju u čemu su dobri a u čemu nisu. Fokusirajte se na ono što najbolje znate a ostalo delegirajte. To je kombinacija prepoznavanja sopstvenih prednosti i talenata kao i prednosti i talenata vašeg tima.“

    Džon Stajrs (John Stires), suosnivač „Brooklyn Winery“ (hrana i napici)

    „Zahvalnost. Ako mogu da se zahvalim nekome što je uradio dobar posao, onda je velika razlika ako to učinim lično ili pošaljem nekog da to uradi umesto mene. Ta vrsta priznanja ima dugoročan efekat.“

    Trejsi Holand (Tracy Holland), izvršna direktorka „Hatchbeauty“ (proizvodi i usluge)

    „Provera oko potpisivanja i upravljanja novcem. Svake nedelje proveravam obaveze prema dobavljačima, potraživanjima, nalozima na čekanju… Kada imam uvid u sve to, znam da li je moj posao u nevolji ili sam na dobrom putu.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N. Veljković

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE