310 miliona dinara za sufinansiranje medijskih projekata
Ministarstvo informisanja i telekomunikacija raspisalo je devet konkursa za sufinansiranje medijskih projekata za koje je izdvojeno 310 miliona dinara, što je isti iznos kao i prošle godine, saopštilo je Udruženje novinara Srbije (UNS).
Za razliku od 2022. godine, dodaje UNS, ove godine nije raspisan konkurs za medijski sadržaj u oblasti kulture, pa su tim novcem uvećana sredstva za ostalih devet konkursa.
Raspisani su konkursi za sufinansiranje projekata proizvodnje medijskih sadržaja za radio, televiziju, internet, štampane medije i servise novinskih agencija, za elektronske medije čiji izdavači imaju sedište na teritoriji AP Kosovo i Metohija, za sadržaj namenjen osobama sa invaliditetom, kao i za projekte za unapređivanje profesionalnih i etičkih standarda.
Raspisan je i konkurs za proizvodnju medijskih sadržaja na jezicima nacionalnih manjina, kao i konkurs sufinansiranje proizvodnje medijskih sadržaja namenjenih pripadnicima srpskog naroda u zemljama regiona.
Konkursi su otvoreni do 12. aprila, a rok za prijavu za članove komisija je 20 dana od dana raspisivanja konkursa.
Najveće povećanje sredstava u odnosu na prošlu godinu je u Konkursu za sufinansiranje projekata organizovanja i učešća na stručnim, naučnim i prigodnim skupovima i unapređenju profesionalih i etičkih standarda.
Ove godine za ovaj konkurs izdvojeno je 30 miliona, 12 miliona dinara više nego prošle godine.
Za štampane medije i servise novinskih agencija izdvojeno je 42 miliona dinara, sedam miliona više nego u 2022. godini, a za televizije 75 miliona, pet miliona više nego lane.
Budžet konkursa za internet medije veći je za četiri miliona u odnosu na prošlu godinu i iznosi 34 miliona dinara, koliko je opredeljeno za radio, odnosno, dva miliona više nego prošle godine.
Odluke o raspodeli sredstava biće donete najkasnije u roku od 90 dana od dana zaključenja konkursa.
Izvor: Agencije
Foto: BIZLife