Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „30 ispod 30“, Anđela Đurić: Najvažnije od svega je uživati u procesu ostvarenja ciljeva

    Anđela Đurić zaposlena je kompaniji L’Oréal Adria-Balkan, gde radi kao Junior Product Manager za brend Kérastase. Diplomirana je klinička psihološkinja, sa master diplomom modula International Business and Management na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu i Midlseks univerzitetu u Londonu.

    Na drugoj je godini edukacije iz psihoanalize, za grupnog psihoterapeuta, pri Društvu grupnih analitičara Beograd. Na trenutnoj poziciji u kompaniji L’Oréal nalazi se godinu i po dana, sa prethodnim radnim iskustvom od četiri godine u oblasti PR-a u regionalnim marketinškim agencijama. Dodatno, radi kao moderator korporativnih i medijskih događaja, sa 15 godina iskustva bavljenja glumom i rada u pozorištu i na televiziji.

    • Zašto ste odlučili da ostanete i radite u Srbiji?

    Svuda u svetu ljudi iz našeg regiona važe za kreativne ljude u poslovnoj sferi, „ljude sa idejama”, a zaista mislim da je značajno te ideje prvo primeniti u svojoj zemlji. Prisustvo predstavništava brojnih svetskih kompanija u našoj zemlji i okolnim zemljama olakšava mogućnost dolaska do kvalitetnog korporativnog posla, ali i domaće kompanije beleže sjajne rezultate i veoma su visoko kotirane u oblasti marketinga. Ono što je, takođe, veoma važno kada je reč o radu u marketingu jeste poznavanje mentaliteta publike do koje će doći kampanja, a moja sreća je samo veća utoliko što imam priliku za uvid u tržište Srbije i još osam okolnih tržišta koja predstavljaju L’Oréal Adria-Balkan.

    • Koji je bio prelomni trenutak u vašoj karijeri?

    Definitivno je prelomni trenutak bio prelazak na poziciju u globalnoj korporaciji. Od početka svoje karijere želela sam da dovoljno napredujem i naučim o poslu da bih dobila poziciju u kompaniji, a uz to – moja „kompanija iz snova” bila je L’Oréal, upravo zbog korporativne kulture koja odgovara mojim vrednostima i zanimljivih beauty brendova koji pripadaju L’Oréal grupi, najvećoj svetskoj kompaniji u industriji lepote. Rad u kompaniji podrazumeva razvoj socijalnih veština, mogućnost prilagođavanja i konstantno sticanje novih znanja. Upravo je to ono što je u mojoj karijeri podiglo lestvicu razvoja na viši nivo.

    • Koji su vaši dugoročni ciljevi i kako planirate da ih postignete?

    Kako sam neko ko je profesionalno uvek bio u više oblasti, moj dugoročni cilj je da u daljoj karijeri u nekom trenutku uspem da povežem znanja iz oblasti marketinga, psihologije, javnog nastupa i korporativnog poslovanja u jednu ulogu. To je cilj koji je, definitivno, jedan od onih do kojih se ne dolazi „preko noći”, ali verujem da ću, nakon ostvarivanja brojnih kratkoročnih ciljeva, rada na sebi, sticanja novih iskustava i, na kraju, uz stvaranje novih pozicija, uspeti da ostvarim svoj cilj i svoju svrhu u društvu. Najvažnije od svega je uživati u procesu ostvarenja ciljeva, bez presije da se do njih što pre stigne. Kako kažu, za velike stvari je potrebno vreme i dosta truda, a vremenske odrednice su, naravno, individualne.

    • Kako održavate motivaciju i energiju u svom svakodnevnom radu?

    Brojni faktori mogu uticati na to, ali je, zapravo, odgovor na kraju dana uvek isti: neophodno je da nam posao kojim se bavimo i dalje budi, žargonski rečeno, „leptiriće u stomaku”. Kada postoji to, onda se zaboravi na obim posla i uložen napor, jer motivacija dolazi uz samu mogućnost da radimo to što volimo. I kao što u kompaniji L’Oreal svakoga dana kreiramo lepotu koja pokreće svet, tako ćemo i prepoznavanjem sopstvenih osećanja i potreba kreirati svakodnevicu koja u nama pokreće pozitivne promene.

    • Koji su vaši hobiji i kako provodite slobodno vreme?

    Kada želim potpuno da se isključim iz svih obaveza i opustim, definitivno se najlepše osećam na teniskom terenu. To je moj prostor gde zaboravim na telefon i na to koji je dan u nedelji, apsolutno se prepustim samo igri. Dugogodišnje bavljenje sportom odmalena me je naučilo disciplini i timskoj igri. Ukoliko posle toga odem sa društvom još na nastup nekog dobrog di-džeja u gradu, odmor je potpun. Komunikacija sa ljudima i posmatranje sveta oko sebe, kao i praćenje događaja i trendova kako u gradu tako i svetu, inspirišu me i profesionalno.

    ZA VELIKA DELA POTREBNO JE VREME I DOSTA TRUDA

    • Kako se razlikujete od konkurencije? Koja je vaša jedinstvena prednost?

    Skoro mi je jedna od mojih mentorki rekla rečenicu koju ću uvek pamtiti: „Ne postoje dve tebe, kao što ne postoje dve mene. Nikada ja neću moći da budem ti, niti ćeš ti moći da budeš ja. Svaki čovek na svetu je jedinstven. Iskoristimo to.” I to je ono što zaista smatram da je najvažnije – biti svoj i pokazivati 100 odsto sebe. Ljudi pamte osećaj pored neke osobe i njenu energiju, za koju smatram da je moja najveća prednost.

    Brend koji vodim – Kérastase – vodeći je luksuzni brend za negu kose na svetu, baš zato što je brend koji pruža luksuzno iskustvo nege kose u frizerskom salonu ili tokom rituala kod kuće. Upravo je ta kombinacija najnaprednijih sastojaka za negu kose, sofisticiranih mirisa osmišljenih od strane francuskih kreatora parfema, luksuznog tretmana za sva čula u frizerskom salonu i nepogrešivog rezultata – doživljaj autentičnosti koji se pamti.

    • Koje biste knjige, podkaste ili druge resurse preporučili za lični i profesionalni razvoj?

    Iz ugla nekoga ko veliki deo vremena van posla provodi na edukaciji iz psihoanalize, moram da napomenem važnost psihoterapije za lični, ali i profesionalni razvoj i napredak. Psihoterapija je moćan proces koji nije namenjen samo onima koji imaju konkretnu životnu situaciju za čije rešenje im je potrebna pomoć, već je, generalno, veoma značajna u procesu razumevanja sopstvenih osećanja, prihvatanja svih delova sebe, ali i komunikacije sa drugima. Rezultat je postati najbolja verzija sebe, što se, naravno, znatno odražava i na poslovne uspehe.

    • Koje su vaše najvažnije životne vrednosti i kako one utiču na vaše poslovne odluke?

    Setiti se da smo svi mi ljudi, pa i u svakodnevnoj užurbanosti ostati čovek. Na kraju dana, pozicija i uspeh delom utiču na našu ličnost, ali kada zatvorimo laptop i isključimo telefon, ostajemo ono što smo bez obzira na posao kojim se bavimo. Osnovnim principima ljudske srdačnosti, brige, razumevanja i otvorene komunikacije vodim se i u poslovnim relacijama.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Stefan Jovanović i Zoran Rašić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE