Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 tajne PRODUKTIVNOSTI Džefa Bezosa

    Džef Bezos, osnivač i direktor Amazona, vlasnik je i Washington Posta i osnivač dve milijarde dolara vrednog fonda za pomoć porodicama bez doma i formiranje nove mreže predškolskih ustanova u područjima s niskim prihodima.

    Pomislili ste kako Bezos s radom počinje pre zore, dnevno obavi više od 10 sastanaka i svake sedmice donosi važne odluke.

    Istina je zapravo drugačija. Kako je Bezos to objasnio na jednom događaju koje je održao Economic Club of Washington, D.C, on koristi protivintuitivni pristup upravljanja njegovim vremenom.

    Ovo su njegove tri ključne strategije za produktivnost:

    Dovoljno sna

    Prema The National Sleep Foundation-u, studije su pokazale kako nam dobar san pomaže u jasnijem razmišljanju, boljem pamćenju informacija i donošenju odluka.

    Kada ne dobijemo dovoljno kvalitetnog sna to ugrožava našu, nazovimo „izvršnu funkciju“ – skup sposobnosti potrebnih za dobro obavljanje zadataka u školi, na poslu i u ostalim područjima svakodnevnog života.

    Bezos tako odlazi ranije na spavanje kako bi sebi osigurao osam sati sna, jer kako kaže tada razmišlja bolje, ima više energije i bolje je raspoložen.

    Džef Bezos

    Džef Bezos (AP Photo/Patrick Semansky, File)

    Ne dogovara sastanke prije 10 sati ujutro

    Za razliku od direktora koji svoj dan započinju u zoru, Bezos svoje jutro voli započeti uz šoljicu kafe, novine i doručkom sa svojom porodicom.

    Nekima to izgleda kao potpuno gubljenje vremena, no Bezos se tako priprema za dan koji sledi. Ono što je još zanimljivo jeste da on svoje sastanke uglavnom završava do ručka.

    Donosi samo nekoliko odluka dnevno

    Kao izvršni direktor, Bezos navodi kako je njegov primarni posao donositi mali broj kvalitetnih odluka.

    „Ako imam tri dobre odluke dnevno, dovoljno je.“, rekao je.

    To ne znači da on odluke donosi sporo, već smatra da za održavanje energije i dinamike u kompaniji morate donositi odluke visoke kvalitete relativno brzo, što je dosta jednostavno za startape, a vrlo izazovno za velike kompanije.

    Zato Bezos radi na tome da donosi nekoliko ključnih odluka koje će Amazon gurati napred, te je jednom izjavio:

    „Iako je Amazon velika kompanija, želim da ima srce i dušu male.“

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE