Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    3 osnovne veštine koje razlikuju USPEŠNE LIDERE od ostalih

    Direktori i zaposleni u firmama stalno dolaze i odlaze. Ipak, oni zaista dobri lideri imaju mogućnost da savladaju tri osnovne veštine koje su neophodne da bi se radnik zadržao i da bi bio motivisan i nadahnut da radi svoj posao.

    Aktivno slušanje

    Ljudi potcenjuju moć veštine slušanja. Kad čovek oseti da ga slušaju to direktno utiče na njegovo samopouzdanje.

    „Aktivno slušanje ne znači da se slažete ili podržavate stav druge osobe. To prosto znači da ste ih čuli i razumeli“, kaže Jay Perry, osnivač i vlasnik Ally Business Coaching.

    „Aktivno slušanje uključuje fokusiranje na reči i misli druge osobe, zatim preispitivanje koliko ste ih vi zapravo razumeli“, dodaje Perry.

    Iako zvuči jednostavno, u praksi to nije tako. Zapravo je veoma teško aktivno slušati nekog, zbog više faktora. Ali, kako navodi Perry, to je prvi korak ka stvaranju dobro lidera.

    Pristupačnost

    Pre nego što dobijete priliku da budete direktor, trebalo bi da postavite sebi pitanje: Da li sam pristupačan/na?

    Ako niste, to može da našteti vašoj firmi na nekoliko načina.

    Vaši zaposleni će biti manje voljni da dele informacije sa vama zbog straha od neodobravanja, zatim članovi vašeg tima mogu da budu nepovezani sa vama, i na kraju, čzaposleni će se plašiti da preuzmu zasluge za svoj rad i samo će tražiti odgovore.

    Da biste bili pristupačniji trebalo bi da se pridržavate nekoliko pravila.

    Na primer, trebalo bi da praktikujete otvorena vrata u kancelarijama, da razmenjujete informacije, izazivate razgovore koji nisu povezani sa poslom, pokažete humor, da budete branioci vašim zaposlenima kada se suočavaju sa izazovima.

    Prepoznavanje

    Ljudi će pratiti lidere koji nagrađuju i prepoznaju one koji se bore uz njih. Odličan lider nikada ne radi sam i uvek će priznati tuđe uspehe kao timski napor.

    Ovakav lider razume ljudsku prirodu i prioritet će mu biti da prepozna težak rad, u javnosti ili privatno, u zavisnosti od toga gde volite da primate pohvale.

    Zaposleni koji prepoznaju ovakvog lidera, koji ne traži svu slavu samo za sebe već je dele, uglavnom će biti spremni da ga slede.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE