Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zlatibor za prvomajske praznike dnevno posećivalo 40.000 turista

    Zlatibor tokom praznika zabeležio je rekordnu posetu.

    Svi lokaliteti i zabavni parkovi na Zlatiboru tokom prvomajskih praznika bili su dobro posećeni, a  opština Čajetina, zajedno sa Turističkom organizacijom, preduzećem Gold gondola, hotelijerima i ugostiteljima spremno je dočekala oko 40.000 turista dnevno.

    „Odlična posećenost svih lokaliteta na Zlatiboru tokom prvomajskih praznika još jedan je dokaz da su turistički radnici i ovaj put spremno i odgovorno dočekali turiste iz zemlje i regiona. Stopića pećina, vodopad u Gostilju i Muzej ‘Staro selo’ u Sirogojnu dnevno su prodavali po 1.700 karata, a sličan broj posetilaca je posetio i zabavne parkove u centru Zlatibora, kao što su Avantura i Dino park, Panoramski točak i tematski park ‘El Paso Siti’ na Vodicama“, navedeno je u saopštenju opštine Čajetina.

    Najpoznatija turistička atrakcija Zlatibora „Gold gondola“ je za uskršnje i prvomajske praznike prevezla 12.000 putnika, dok je na sam dan Praznika rada, iako zbog jake grmljavine nije radila skoro ceo dan, za dva i po sata prevezla 750 putnika.

    Na Kraljevom trgu je održan koncert folklornog ansambla „Studio Folklor“ iz Skoplja, dok je na sportskim terenima održan prvi međunarodni fudbalski turnir „Zlatibor kup“ koji je okupio preko 1.600 učesnika iz Srbije, Crne Gore, Makedonije, Austrije i Bosne i Hercegovine.

    Hotelijeri su skoro u potpunosti rasprodali svoje kapacitete, a veliki broj turista bio je smešten u domaćoj radinosti.

    Samo u jednom kafiću dnevno se popilo 900 kafa

    Ugostitelji su takođe bili zadovoljni brojem turista i potrošnjom, budući da se samo u jednom kafiću dnevno konzumiralo preko 900 kafa.

    Na osnovu njihovih podataka, u jednoj od posećnijih lokalnih roštiljnica, na primer, u toku prvomajskog praznika prodato je oko 190 kilograma mlevenog mesa.

    Na parkinzima su konstantno radile dve smene, a preko 400 mesta u tri parking zone, kao i dodatnih 200 parking mesta u privatnom vlasništvu, bili su prebukirani.

    „Odgovorna lica komunalne službe su svaki dan, sa najmanje 40 radnika, obilazili teren kako bi sve funkcionisalo bez greške. Sve ekipe su počinjale da rade već od šest sati ujutro, kako bi, usled velikog obima posla u lokalima u tržnom centru, reciklažna dvorišta na vreme bila ispražnjena“, navedeno je u saopštenju.

    Veliko interesovanje za izletišta, pešačke staze…

    Pešačke i biciklističke staze, kao i vidikovci na okolnim vrhovima, bili su, kako je istaknuto, uređeni i dostupni.

    Veliku pažnju privukla su odavno poznata izletišta Vodice, Tić polje, Oko, podnožje Čigote i Tornika, kao i Ribničko jezero. Omiljena relacija za šetnju na Zlatiboru i ovog puta je bila „staza zdravlja“, koja vodi od centra Zlatibora do spomenika na Šumatnom brdu.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: TOZ, Beta, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE