Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Ženama je mesto u biznisu“

    Maštala sam, još kao student, da ću raditi u porodičnoj firmi uz svog oca i moja cela karijera se tu i razvijala. Doživela sam da mi je firma danas veliki izvor ličnog zadovoljstva – priča za BIZLife magazin Sanja Todorović, CEO Triple Jump Group.

    • Kako biste opisali svoj karijerni put? 

    Ukratko, moj karijerni put me je svakodnevno inspirisao, što traje i danas. Moj put od pripravnika do direktora praćen je mnogim koracima, koji su danas divne uspomene. Putovanja po celom svetu, prisustvovanje prezentacijama, saradnja sa brendovima kao što su, na početku karijere, bili Nike, Women’secret, Escada, a danas Converse, Arena, Lindex, The Body shop – oblikovali su moj razvoj. Na početku je bilo neophodno mnogo entuzijazma i potrebnih edukacija, a vremenom se na to neminovno nadovezuje i sve veća odgovornost u najširem smislu, uz sve vreme postojanu inspiraciju.

    • Radite u porodičnoj kompaniji, što, svakako, ima svojih prednosti. Da li, ipak, postoje i situacije kada to deluje kao mana? 

    Porodična firma i njeni poslovni tokovi znatno utiču na privatan život, jer porodična firma traži da na nju mislite sve vreme. Maštala sam, još kao student, da ću raditi u porodičnoj firmi uz svog oca i moja cela karijera se tu i razvijala. Doživela sam da mi je firma danas veliki izvor ličnog zadovoljstva.

    • „Triple Jump” posluje u nekoliko različitih oblasti: sport, moda, kozmetika, hotelijerstvo i real estate. Koliki je izazov usklađivati tako različite a velike sektore poslovanja? Dešava li se nekad da jedan sektor trpi?

    Dobro je pitanje – veliki je izazov. Jednostavnije je imati jednu usku delatnost i koncentraciju samo na nju, ali životne prilike, poslovna iskustva i promene koje se dešavaju zahtevaju disperziju biznisa. Volim da radim sa ljudima i imam sreće da sam okružena kvalitetnim saradnicima, koji su sjajni u svom poslu i koji poštuju kulturu svoje firme. Da se ne bi dogodilo da, tokom fokusa na novi projekat, neki od postojećih segmenata bude zanemaren, važno je razvijati tim i stvarati lidere koji mogu samostalno da vode profitne centre. Uz zdravu atmosferu i jasnu organizaciju, cilj je postignut ako smo doveli do toga da u timu nikome nije teško da uloži dodatni napor u prevazilaženje svih prepreka.

    • Da je Beograd sve više „svet”, svedoči i to što nas, kada otputujemo u inostranstvo, više toliko ne privlače šoping i izlozi, jer većinu tih brendova sada možemo naći i kod nas. Jedan od onih brendova koji smo dugo i sa nestrpljenjem iščekivali jeste i The Body Shop, koji je 2019. stigao u Srbiju upravo zahvaljujući vašoj kompaniji. Da li se to pokazalo kao pravi poslovni potez i koliko ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima ove franšize? 

    The Body Shop je sjajan brend i predstavlja jedno od onih divnih poslovnih iskustava.

    Odluka da budemo njihov partner podstakla je puno pozitivnih promena u našoj firmi. Danas imamo sjajan tim koji radi na ambicioznom razvoju brenda u širem regionu.

    • Posebno ističete činjenicu da menadžment vaše kompanije čine kadrovi izabrani na početku svojih poslovnih karijera, a danas su iskusni stručnjaci. Koliko je važno za kompaniju da prepozna mlade talente? 

    I sama sam bila pripravnik u našoj firmi kada sam upoznala današnje iskusne stručnjake i menadžere, a koje je moj otac prepoznao na početku njihovih karijera kao kvalitetne mlade ljude sa velikim potencijalom. Privilegija je sarađivati i danas sa njima jer predstavljaju stub naše firme i zajednička nam je obaveza da omogućimo mladim početnicima prostor za lični razvoj i da prepoznamo talente koji sutra mogu doprineti daljem razvoju kompanije.

    • Veliku pažnju posvećujete i CSR aktivnostima: pre nekoliko godina Converse je donirao patike prodavcima časopisa „Lice ulice”, početkom godine ste zajedno sa The Body Shopom lansirali kampanju za prevenciju nasilja nad ženama, a nedavno je veliku pažnju javnosti privukao mural koji je Converse oslikao na OŠ „Drinka Pavlović”, na kom su ispisana različita zanimanja u ženskom rodu (mural je oslikan specijalnim bojama koje poboljšavaju kvalitet vazduha). Koje biste aktivnosti izdvojili kao najznačajnije? 

    Triple Jump grupa, kao samosvesna i društveno odgovorna kompanija, godinama podržava takve projekte i pomaže ljudima i organizacijama u okruženju. Uključujući aktivno sve naše brendove i raspoložive resurse, intenzivno radimo na osvešćivanju kada je u pitanju ekologija, pomoć ugroženima, posebno ženama kao žrtvama nasilja, dugogodišnji smo partner Instituta za onkologiju u Beogradu, sa kojim već sedmu godinu sarađujemo u borbi protiv raka dojke, aktivno smo učestvovali u izradi prvog rečnika rodne ravnopravnosti u Srbiji…

    Kao kompanija, imamo svoj interni „CSR Manifesto”, što samo dokazuje našu ozbiljnost i spremnost u uključivanje i podršku lokalnim zajednicama.

    • Za kraj, jedno lično pitanje: da li osećate da ste, kao žena u biznisu, osvojili svoje mesto ili je to proces koji je još uvek u toku?

    Ono sto osećam i mogu da izgovorim jeste da sam osvojila zadovoljstvo aktivnim učešćem u biznisu. Verujem da je ženama mesto u biznisu i da pružaju savršen balans u poslovnom svetu. Oduvek su žene imale podjednako važnu ulogu u našoj kompaniji u poverenju da budu nosioci biznisa firme. Kasnije, kroz saradnje sa partnerima čije brendove i vrednosti zastupamo, nastavili smo da sledimo ovaj trend i da ga ističemo kroz različite kampanje za osnaživanja žena.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE