Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Žena je brend

    Žena je brend: Naučite kako da nastupate strateški i brže stignete do cilja

    Ako ste se pitali kako da provedete sledeće četiri subote, a da ujedno učinite nešto dobro za sebe, imamo predlog. Radionica „Žena je brend“ Tanje Vasojević namenjena je svim ženama koje su svesne svojih kvaliteta, ali žele da ih unaprede.

    U 4 vikenda pronaći ćete način da to radite veštije i uspešnije. Onima koje žele jasnije i kvalitetnije odnose sa okruženjem: prijateljima, roditeljima, životnim partnerima – sadašnjim ili budućim. Radionica će doprineti da bolje formulišete svoje poruke i budete svesnije odnosa koje sa drugima uspostavljate.

    Tanja Vasojević, zaposleni

    Radionica je namenjena svima koje u poslu na neki način nastupaju svojom ličnošću: preduzetnicama, vlasnicama startapa, influenserkama, javnim ličnostima – da nastupaju strateški i brže dođu do svog cilja. Namenjena je ženama koje žele akademsku karijeru, na njenom početku ili u višoj fazi razvoja, ženama koje grade karijeru u kompaniji, ili to imaju u planu, ženama koje sumnjaju u sebe, sasvim neopravdano, a žele da to stanje promene.

    Svi mi, na raznim životnim poljima, gradimo svoju poziciju, tražimo pažnju ili priznanje, težimo ostvarenju nekog cilja. Umrežavamo se sa ljudima – manje ili više uspešno. U društvu istorijski modelovanom iz muškog ugla, ovo je poseban izazov za žensku populaciju. Šta možemo da uradimo da bismo u tim složenim društvenim vezama bile zadovoljnije i uspešnije? Jesmo li svesne da brendovi nisu samo poznate marke odeće, obuće, nakita, šminke, automobila, već da svaka od nas predstavlja brend?

    Šta radionica donosi ženama

    • Da razumeš šta je tvoj lični brend.
      – Da definišeš željene osobine, formiraš željene poruke i na osnovu toga bolje upravljaš svojim imidžom i reputacijom.
    • Da prepoznaš arhetip brenda, kod sebe i kod drugog.
      – Razumevanje arhetipa koristićeš kao alat za bolje razumevanje sebe i komunikaciju sa okolinom.
    • Da bolje i uspešnije komuniciraš.
      – Sa jasnim porukama i procenjenim snagama i slabostima lakše ćeš misli i emocije prenositi drugima. Bolja komunikacija vodi i do boljih i uspešnijih odnosa i u ličnom i u poslovnom životu.
    • Da sigurnije razgovaraš sa drugima.
      – Pružanje prilike polaznicama da bolje upoznaju sebe i svoje snage (ali i slabosti) što dovodi do većeg samopouzdanja i odražava se u komunikaciji i interakciji sa drugima.
    • Da bolje upoznaš sebe i da to još kvalitetnije preneseš ostatku sveta
    • Da u poslu jasno predstaviš svoje kvalitete i izboriš se za poziciju koju zaslužuješ.
    • Da lepše, kreativnije, uspešnije razgovaraš sa bliskim ljudima, partnerom, porodicom, decom, prijateljima, saradnicima, šefom…
    • Da unaprediš svoj posao i da bolje prodaješ.
    • Da bolje sarađuješ i veštije kupuješ.
    • Da živiš autentično!

    Kako detaljno izgleda radionica, pogledajte na sajtu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Foto: PROrec Production

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE