Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto je važno digitalno opismeniti građane?

    Digitalizacija je neophodnost u javnoj upravi i jedini način da se ponude bolje javne usluge, da naša administracija na svim nivoima bude brža, efikasnija, spremnija da odgovara na zahteve građana i privrede“, izjavila je ministarka državne uprave i lokalne samouprave Marija Obradović.

    Obradović je istakla da je Vlada Srbije podržala digitalnu agendu, koja daje odlične rezultate u poređenju sa mnogim evropskim državama, uz ispunjenje preduslova da svi građani moraju imati korist od nje.

    “Digitalna transformacija je jedan od ključnih prioriteta aktuelne Vlade Srbije, a strateška odluka da se Srbija i državna uprava okrenu ka reformi, inovacijama i digitalizaciji bila je presudna ne samo da se postignu rezultati u realnom prostoru, već i da se odgovorno i konkretno odgovori na najveću bezbednosnu krizu poslednjih decenija – pandemiju korona virusa”, navela je Obradović.

    „Vizija Vlade je da najveći broj građana i privrede koristi usluge elektronske uprave koje treba da budu u skladu sa najvišim standardima kvaliteta i fokusirane na potrebe korisnika. Takođe, vizija je da u narednim godinama bude značajno unapređena medijska i digitalna pismenost građana i državnih službenika za korišćenje e-Uprave. Mi moramo građanima da objasnimo da im je e-Uprava na raspolaganju 24 sata, 7 dana u nedelji, 365 dana u godini, kao i da pripremimo državne službenike na moderan način rada”, zaključila je Obradović, otvarajući skup u Nacionalnoj akademiji za javnu upravu „U susret novoj pismenosti“, u organizaciji USAID-a, Ministarstva kulture i informisanja, NAJU i organizacije Propulsion.

    Izvor: BIZLife

    Foto: MLUDS

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE