Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kupovina, trend

    Zašto IKEA, Walmart i drugi uvode programe LOJALNOSTI – a i vi biste trebali

    Prodavci sve više traže načine da nateraju kupce da ponovo kupuju kod njih i da im se vrate. Primeri uspešne prakse su IKEA, Walmart i drugi.

    Kako inflacija nastavlja da kopa po džepovima kupaca, mnogi se ustručavaju od nepotrebnih kupovina. Da bi se suprotstavili egzodusu, trgovci na malo žele da povećaju svoju ponudu vrednosti u očima kupaca.

    Nekoliko prodavaca je nedavno uvelo programe lojalnosti – ili su poboljšali programe koje već održavaju – kako bi kupcima ponudili popuste, bonuse za povrat novca i druge podsticaje da ih ponovo dovedu u prodavnice, kako onlajn tako i lično.

    Ikea (Beta)

    U septembru, kompanija IKEA sa sedištem u Delftu, u Holandiji, objavila je da će dodati nove pogodnosti svom besplatnom programu lojalnosti, IKEA Family. Pored postojećih pogodnosti, poput povremenih rasprodaja i besplatnih radionica, program lojalnosti sada će kupcima nuditi popust od pet odsto na kupovinu u prodavnici koja ispunjava uslove.

    U avgustu je kompanija za parfeme i negu tela Bath and Body Works sa sedištem u Rejnoldsburgu, u Ohaju, pokrenula svoj besplatni program lojalnosti, My Bath & Body Works Revards, širom zemlje. Pored pogodnosti poput rođendanskog poklona, program će takođe omogućiti korisnicima da dobiju besplatan proizvod u vrednosti do 16,5 dolara sa svakih potrošenih 100 dolara.

    Walmart i program lojalnosti

    Možda je najznačajniji Walmart-ov nedavni prodor u svet programa lojalnosti kupaca. U avgustu je korporacija u Bentonvilu u Arkanzasu pokrenula Walmart+, besplatni program za koji trgovac kaže da će „nuditi skup pogodnosti i usluga koje su dodatni za njegove članove.

    Te pogodnosti uključuju povratne nagrade koje se mogu primeniti na buduće kupovine. Kupci mogu da koriste Walmart+ online ili u prodavnici uz pomoć aplikacije Walmart.

    Lojalti program, kupovina (Unplash)

    Programi lojalnosti postali su sve popularniji među američkim kupcima, prema istraživanju tržišta u Šarlotu, u Severnoj Karolini, na 2.082 potrošača u SAD. Istraživanje, objavljeno u julu, pokazalo je da 52 odsto kupaca troši više kada su članovi programa lojalnosti, a 50 odsto kupaca kaže da su programi lojalnosti „važniji nego ikad“, jer se suočavaju sa inflatornim pritiscima.

    Ovi programi nisu ograničeni na velike trgovce oni takođe mogu pomoći manjim preduzećima da poboljšaju lojalnost kupaca i povećaju prodaju.

    Market, namirnice (Pixels)

    Dok se suočava sa inflacijom troškova svog poslovanja, Isfahan Chambers Harris, izvršni direktor kompanije Alodia Hair Care kompanije Bovie, u Merilendu, nada se da će njen program lojalnosti kompanije – VIP program nagrađivanja zasnovan na bodovima – pomoći kupcima da se „uzbude“ zbog kupovine, prenosi Inc.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unplash/Beta/Pixels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE