
Zašto Elon Musk uklanja naslove iz novinskih članaka na X-u?
X, društvena mreža, poznatija kao Twitter, planira veliku promenu u načinu na koji se novinski članci pojavljuju na servisu, uklanjajući naslov i drugi tekst tako da tvitovi sa vezama prikazuju samo glavnu sliku članka.
Prema novim izmenama, članci će se pojavljivati na vremenskim linijama (Feed) korisnika samo sa naslovnom fotografijom i URL-om, dok će pojedinci morati da dodaju sopstveni opis iznad posta.
Prema izveštaju Fortune-a, X želi da korisnici napišu „interesantniji post“ uklanjanjem naslova i drugog konteksta iz posta. U tekstu se takođe navodi da novu promenu direktno podstiče vlasnik kompanije X Elon Musk.
Odgovarajući na objavu X News Daily, Musk je ovo i potvrdio napisavši: „Ovo dolazi direktno od mene. To će značajno poboljšati estetiku društvene mreže.“

FILE – Twitter CEO Elon Musk, center, speaks with Linda Yaccarino (AP Photo/Rebecca Blackwell, File)
Zanimljivo, Musk je takođe uputio apel novinarima da pišu na X-u kako bi zaradili više prihoda. On je objavio: „Ako ste novinar koji želi više slobode da piše i veći prihod, onda objavite direktno na ovoj platformi!“
Zašto Elon Musk uklanja naslove iz novinskih članaka?
Pozivajući se na izvore, Fortune primećuje da Musk veruje da članci zauzimaju previše prostora na vremenskoj liniji korisnika, a sa novom promenom, X će moći da smanji veličinu tvitova, omogućavajući da više postova stane na isti prostor vremenske linije, dok istovremeno pomaže u suzbijanju mamca za klikove.
Do sada se novi članak pojavljivao kao ‘kartica’ na vremenskoj liniji korisnika, koja se sastoji od slike, kratkog naslova i opisa. Format je razvijen kada je ograničenje tvitova na X postavljeno na 140 znakova, a pošto su informacije unutar kartice isključene iz ograničenja broja znakova, postao je važan način deljenja informacija na Twitteru.

Ilon Mask, Twitter (Beta/AP)
Međutim, kako Twitter/X već dozvoljava Blue pretplatnicima da pišu tvitove do 25.000 karaktera, kompanija će možda želeti da novinari i medijske kuće plaćaju da promovišu svoje članke na platformi.
Izvor: BIZLife
Foto: Beta/AP/WebMind