Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    YouGov preuzima CPS GfK:

    YouGov preuzima CPS GfK: Omogućiće nov način da firme razumeju šta svet misli, želi i kupuje

    Kompanija YouGov, tržišni lider u poznavanju mišljenja, motivacija, želja i medijskih navika potrošača, preuzela je poslovanje u domenu usluga potrošačkih panela od kompanije GfK SE (CPS GfK), etabliranog lidera na polju prikupljanja i obrade podataka o potrošačkim navikama kupaca u domaćinstvima širom Evrope. Dogovor se zasniva na dugoročnoj strategiji rasta kompanije YouGov i povećava njeno prisustvo u industriji robe široke potrošnje.

    Akvizicija na jednom mestu objedinjuje novi standard u prikupljanju i obradi podataka o ponašanju i stavovima kupaca i potrošača. Kombinovana ponuda znači da će klijenti koji koriste usluge YouGov i CPS GfK moći da razumeju svaki korak na putu kupaca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju.

    Ovaj ugovor proširuje ponudu kompanije YouGov na evropsko tržište robe široke potrošnje i maloprodajni sektor. CPS GfK donosi sa sobom panele iz 18 evropskih zemalja koji dostavljaju podatke iz više od 100.000 domaćinstava i 18 miliona izvršenih kupovina. YouGov će za postojećih 1.100 klijenata koje je do sada usluživala CPS GfK omogućiti pristup stalno rastućem i redovno ažuriranom izvoru uvida potrošača, kao i kontinuiranom istraživanju publike od 26 miliona registrovanih članova panela na 55 tržišta.

    Ulaganje kompanije YouGov u pažljivo planiran i razmotren program integracije će obezbediti nesmetanu tranziciju za klijente i saradnike CPS GfK-a i omogućiti obema kompanijama da iskoriste međusobne prednosti od prvog dana. Ugovor je procenjen po glavnoj kupovnoj ceni od 315 miliona evra i ubrzava dugoročnu strategiju kompanije YouGov da nastavi sa ulaganjem u tehnologiju, proizvode i platforme, dok proširuje svoje panele i završava akvizicije koje povećavaju njene geografske potencijale i mogućnosti prikupljanja podataka.

    Stiv Heč (Steve Hatch), generalni direktor (CEO) kompanije YouGov rekao je da je ovo uzbudljiv trenutak i poželeo dobrodošlicu kompaniji CPS GfK i njenom timu stručnjaka u YouGov.

    „To je značajan korak u našoj misiji da običnom čoveku damo glas i pomognemo organizacijama svih vrsta da donesu bolje odluke u svom delovanju. Zajedno definišemo budućnost istraživanja tržišta. YouGov i CPS GfK nadograđuju i dopunjuju snage jedni drugih, tako da sadašnja akvizicija rešava značajan izazov u ovoj industriji. Objedinjavajući na jednom mestu šezdeset godina iskustva kompanije CPS GfK u pružanju najkvalitetnijih podataka o ponašanju potrošača i vodećih podataka kompanije YouGov o stavovima potrošača, naši klijenti mogu u potpunosti da razumeju šta svet misli, želi i kupuje“, rekao je.

    On je istakao da će zajedno ulagati i nadograđivati zajedničke sposobnosti, ostvarujući viziju da postanu vodeći dobavljač podataka o kupcima, mišljenju potrošača i marketingu.

    „Sa povezanim rešenjima za prikupljanje i obradu podataka, stručnim uvidima i vodećom analizom tržišta, kombinacija bez premca koju sada stvaramo znači da ćemo kreirati veću vrednost za naše klijente i partnere nego što je to bio slučaj ikada ranije“, rekao je.

    YouGov preuzima CPS GfK

    Stefan Heremans (Stefan Heremans), predsednik kompanije CPS GfK je istakao:

    „Činjenica da je YuGov sada izvršio akviziciju kompanije CPS GfK predstavlja trenutak koji menja igru za CPS GfK, naše klijente i tržište robe široke potrošnje, odnosno maloprodajne sektore širom Evrope. Zajedno, CPS GfK i YouGov će omogućiti klijentima da razumeju svaki korak na putu kupca – od toga šta kupuju i gde, do toga zašto i kako kupuju – preko oglašavanja, lokacije i izbora medija.“

    On je dodao:

    „Više od 60 godina, CPS GfK pruža klijentima uvid u to šta kupci kupuju i zašto to kupuju. Kako postajemo deo YouGov porodice, naši klijenti mogu da očekuju isti visoki kvalitet podataka koji su im oduvek bili važni za poslovanje. Pored toga, uzbuđeni smo što ćemo dalje produbiti međusobne odnose kroz dragocene podatke YouGov-a o mišljenjima, motivacijama, željama i medijskim navikama potrošača.“

    Heremans ističe da CPS GfK i YouGov imaju mnogo toga zajedničkog, uključujući visokokvalitetne panele gde milioni ljudi dele svoje podatke sa nama svakog sata svakoga dana, kao i vodeće podatke u industriji koji klijentima pružaju sigurnost.

    „Radujemo se ulaganju u naše platforme, proizvode i panel liste, kako bismo našim klijentima pružili najsveobuhvatniji pogled na put potrošača širom regiona. Uzbuđeni smo zbog ovog novog poglavlja u našoj dugoj istoriji koje stvara više vrednosti za ljude, kompanije i poslovne organizacije širom sveta“, kaže on.

     

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE