X gubi korisnike: Skoro 20% manje ih ima nego prošle godine
Podaci Sensor Tower-a iz februara pokazuju da je X imao 27 miliona dnevno aktivnih korisnika na mobilnoj aplikaciji u SAD, što je skoro 20 posto manje u odnosu na prošlu godinu. Baza korisnika platforme u SAD stagnira ili opada svakog meseca otkako je Mask preuzeo aplikaciju.
U poređenju sa konkurentima kao što su Snapchat, Instagram, Facebook i TikTok, X se suočio sa „najvećim padom aktivnih korisnika“, napisao je Ab Jusef, senior analitičar u Sensor Tower.
Broj preuzimanja aplikacije je ograničena metrika, ali se može posmatrati kao način da se razume sposobnost kompanije da privuče nove korisnike, navodi Apptopia.
Prošle nedelje, X Data je objavio da se 1,7 miliona ljudi svakodnevno pridruži platformi.
Ipak, podaci iz Appfigures-a pokazuju da preuzimanja zaostaju za novim ponudama na tržištu. Na primer, Threads je 25. februara imao više nego duplo više preuzimanja na iOS-u i Google Play-u u poređenju sa X-om, prenosi TechCrunch.
Kreatori ne hrle na X
Platforma se takođe bori da privuče kreatore, navodi se u novom izveštaju u Wall Street Journalu.
Iako je X prošle godine pokrenuo program podele prihoda od reklama kako bi privukao originalni sadržaj kreatora na platformu, ankete i intervjui koje je sproveo Wall Street Journal sugerišu da kompanija stoji iza konkurenata Youtube-a i Instagrama.
Neki kreatori su oprezni u vezi sa stanjem X-ovog reklamnog poslovanja, a drugi su iskusili nedosledna plaćanja.
X mora da „počne da nam pokazuje put ka izgradnji biznisa na platformi“, rekao je Samir Čodri u podkastu.
Gigant je objavio da je platforma isplatila više od 45 miliona dolara za više od 150.000 kreatora za sedam meseci i da kompanija plaća svake dve nedelje, piše Entrepreneur.
Podela tih brojeva pokazuje da su kreatori, koji su bili plaćeni, primili u proseku 300 dolara tokom sedam meseci ili oko 42 dolara mesečno. Prema ZipRecruiter-u, prosečna plata za YouTube kanal u SAD je oko 5.726 dolara mesečno.
Izvor: BIZLife
Foto: Beta/AP