Wizz Air uvodi jednu od najvećih novosti u vazdušnom saobraćaju – PRETPLATU
Niskotarifni avio-operater Wizz Air u svojoj ponudi će od maja imati i model pretplate – putnici će kroz period od šest meseci moći da uplaćuju paušalni iznos, a zauzvrat će svaki mesec moći da odaberu jedan let, u jednom smeru ili povratni.
Evropska avio-kompanija se udružila sa Caravelom, kompanijom koja izrađuje pretplatničke platforme za avio-kompanije. Oni tvrde da je program, nazvan MultiPass, prvi za Evropu.
Model pretplate Wizz Air MultiPass za sada će biti moguć samo na letovima na domaćim linijama u Italiji te internacionalnim prema Poljskoj, a putnici će na raspolaganju imati četiri opcije – odabrati pretplatu koja uključuje samo kartu, zatim model karta plus prioritetno ukrcavanje, karta i kofer do 20 kilograma ili model koji uključuje sve opcije.
Kako piše portal Travelpuls, oni koji se odluče na pretplatu, prvu kartu mogu kupiti odmah, s time da let može biti najmanje pet dana od dana kupovine. Pretplata mora trajati najmanje šest meseci pa se obnavlja svaki mesec.
„Putnici ovime za fiksnu cenu dobijaju odličnu ponudu za nadolazeću letnju sezonu, a istovremeno ne treba da nadgledaju cene i planiraju putovanje puno ranije kako bi dobili najbolju ponudu. Zahvaljujući pretplati putnici mogu vrlo jednostavno odabrati let u poslovne ili odmorišne svrhe“ stoji u saopštenju ove kompanije.
Caravelo se udružio sa Alaska Airlines-om u svrhu izrade platforme Flight Pass u februaru prošle godine, dok je Frontier Airlines takođe nedavno lansirao sopstvenu, pod nazivom GoWild!
Caravelo sa sedištem u Barseloni takođe je prikupio 3 miliona dolara finansiranja u julu prošle godine.
„U protekloj godini, industrija se konačno probudila u pogledu pretplate na letove“, rekao je tada izvršni direktor Inaki Uriz.
„Vidimo potencijal na srpskom tržištu“: Direktorka mreže u Wizz Air-u za BIZLife
Izvor: BIZLife
Foto: Lénárt Gábor/Unsplash