Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vruće digitalne teme na Communications Days: Od pažnje i najboljih praksi veštačke inteligencije do neizbežnih budžeta i uspeha

    Saznali smo koja velika imena će održati predavanja u glavnoj sali, a na rasporedu ovogodišnjih Dana komunikacija su i brojni stručnjaci spremni da razgovaraju o najaktuelnijim temama.

    Nova sala, odlični predavači i aktuelni sadržaji očekuju vas na Danima komunikacija, festivalu tržišnih komunikacija, koji će se održati u Rovinju od 11. do 14. aprila.

    Predavači iz glavne sale, hale AAA, već su predstavljeni, a objavljen je i kompletan raspored, uključujući i preostale tri festivalske sale: Hall BEE, DK LLLounge i novu salu ŠŠŠumica powered by Addiko Bank. Ponovo će učesnici moći da učestvuju u interaktivnim diskusijama i panelima o svim oblastima komunikacione industrije.

    IS BIGGER BETTER? BY IAB CROATIA

    Da li veliki budžet i domet garantuju uspeh? Kako postići balans između interne i eksterne komunikacije i da li korporativna komunikacija može biti efikasna i jedinstvena u isto vreme? Vreme je da razgovaramo o tome da li je veće uvek bolje – u ulozi moderatora biće predstavnici velikih kompanija Zvonimir Pelko (Global Digital Business & Grovth Manager, JGL; član IAB Hrvatska), a Anja Ivanetić (voditeljka Službe za digitalni marketing, Erste&Steiermarkische Bank d.d., članica IAB Hrvatska), Tihana Vujčić (direktor marketinga Barcaffe, Barcaffe, Atlantic Grupa, članica IAB Hrvatska) i Marina Parić (šef brenda i marketinških komunikacija, A1 Hrvatska, članica IAB Hrvatska) na panelu Is Bigger Better će ponuditi svoje perspektive i odgovore na goruća komunikacijska pitanja.

    INSERT PRESENTATION NAME WRITTEN BY AI: LOCAL AI USE CASES BY IAB CROATIA

    O poznatim globalnim primerima veštačke inteligencije koji su definitivno promenili način poslovanja govori se na svim platformama, no šta je s primerima uspešne implementacije AI u Hrvatskoj? Daniel Ackermann (izvršni direktor, Degordian; član HURA-e i IAB Hrvatska) će podeliti svoje priče sa domaćeg terena na panelu powered by AI, dok će Vanja Bertalan (osnivač, Human; član HURA-e i IAB Hrvatska) predstaviti Fusion Food, kulinarskog partnera u kojem sve generiše AI, a Jan Štedul (Grovth at Mindsmiths; član IAB Hrvatska) predstaviće kako brendovi oblikuju novu stvarnost pomoću veštačke inteligencije u korisničkoj službi.

    ATTENTION, NOW! BY IAB CROATIA

    Bitka za pažnju nikada ne prestaje, ali krajnji cilj nije samo da se nekome uhvati oko, već da se zadrži. Svaki skrol, prevlačenje i klik bori se za trenutak naše koncentracije, a važno je istražiti razvoj psihe potrošača i umetnost angažovanja publike.

    Anja Sedak Burčak (šef odeljenja digitalnog marketinga, Wiener osiguranje; član IAB Croatia Attention Hub), Branimir Karačić (potpredsednik marketinga, Sofascore; član IAB Hrvatska), Mia Lasić (samostalni specijalista za digitalni marketing, Addiko banka; član IAB-a Croatia Attention Hub) i Damjan Planinc (Countri Manager Croatia & Slovenia, Teads; član IAB Croatia Attention Hub) će učestvovati u diskusiji koju će moderirati Kristijan Gregorić (Manager Director and Partner, Valicon; član IAB Croatia Attention Hub). Pažnja, odmah! sigurno će privući pažnju učesnika.

    Svi kreativci, trgovci, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

     

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE