Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Vlasnica brenda Lily Tailor: Moda se promenila zbog društvenih mreža (FOTO)

    Lily Tailor je modni brend iza kojeg stoji dizajnerka Ljiljana Joksović Mutić. Inspiriše je remećenje očekivanog sklada, ustaljenih formi, pomeranje granica i sve to uklapa u svoje kolekcije.

    Brend Lily Tailor stvorila je sa željom da kroz elemente panka i roka, veselih boja i cvetnih dezena, ljudi na ulicama grada tokom cele godine budu romantični i urbani i sa zadovoljstvom nose njene kreacije. Ljiljana je sa nama podelila njene stavove o modi u  svetu i kod nas, o poslovnoj garderobi, kao i o konkurenciji u svetu mode.

    Koliko je teško uspeti u svetu mode?

    S obzirom na to da se ja modnim dizajnom bavim već dugi niz godina, sa jedne strane to posmatram kao posao. Tako gledano to iziskuje veliki trud i stalno angažovanje, kao i u svakom biznisu, s tim što je u modi, čini mi se, situacija jos specifičnija, jer je tu uključena i kreativnost kao bitan momenat o kome mora da se vodi računa. Sve u cilju da se ta kreativnost ne izgubi ili ne ode u kliše kao posledica svih drugih segmenata sa kojima moramo da se izborimo.

    Konkurencija je velika, pogotovo danas, kada su tu uključene i društvene mreže, ali mislim da originalnost i kvalitet nađu svoj put na kome onda treba vredno raditi.

    Kako se moda i shvatanja mode razlikuju u svetu i u Srbiji?

    Bez obzira na sve mislim da smo mi još uvek jedna zatvorena sredina u kojoj mali procenat ljudi putuje i na taj način upija uticaje drugih sredina.

    Situacija se nešto malo promenila usled popularizacije društvenih mreža, ali mislim da je to još uvek nedovoljno.

    Sve to onda utiče i na shvatanje mode. Tako gledano i mali procenat ljudi „vodi računa“ o modi. Ali upravo tada na scenu stupamo mi, dizajneri, jer je naša misija da tu sliku konstantno menjamo.

    Šta vas inspiriše?

    Kao jednog kreativca moram priznati da me sve inspiriše. Od nekih bitnih momenata koji ostave jak utisak, kao npr. neki film ili knjiga, do svakodnevnih stvari koje „upijam u hodu“.

    Mislim da kolekcija koja nastane uvek bude rezultat simbioze tih uticaja.

    Ko su vaši potrošači?

    Nikada se nisam trudila da striktno odredim kojoj ciljnoj grupi su namenjene moje kolekcije. Uglavnom kažem da su namenjene svima koji žele da izraze neki svoj stav i originalnost. Dešavalo mi se da neki komad iz kolekcije poput jakne kupe i muškarci.

    Da li je važniji STIL ili MODA i ima li razlike uopšte?

    Ja na modu gledam kao na zadatak, a stil vidim kao pojedinačno rešenje istog.

    Ali pre svega mislim da treba ispratiti senzibilitet i ne insistirati na nečemu po svaku cenu.

    Idealna kombinacija za posao?

    Velike korporacije uglavnom imaju „dress code“ za zaposlene koji jasno ističe koja odevna kombinacija je dozvoljena za posao.

    Van toga malo je drugačije, ali u svakom slučaju bitno je da se čovek oseća udobno i dobro u onome što nosi, a opet primereno poslu kojim se bavi.

    Pogledajte neke od kreacija:

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Lily Tailor

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE