Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Viber

    Viber uvodi nove opcije za brendove: Šta će vam omogućiti POSLOVNI INBOKS?

    Viber uvodi Poslovni inboks i Komercijalne naloge kako bi unapredio korisničko iskustvo i povećao prisustvo brendova na platformi, ali i dalje zaštitio svoje korisnike od prevaranata.

    Rakuten Viber, globalni lider u domenu privatne i bezbedne razmene poruka, najavljuje uvođenje dve važne globalne inovacije kao deo nove faze evolucije u interakciji između brendova i korisnika unutar svoje aplikacije. Nova ponuda će sadržati Poslovni inboks i pretražive Komercijalne naloge kao narednu fazu u realizaciji Viberove dugoročne strategije prerastanja u super-aplikaciju.

    Šta korisnici očekuju?

    Iz podataka dostupnih istraživanja, saznaje se da 71 odsto korisnika očekuju od kompanija da im pruže mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82 odsto kompanija planiraju da implementiraju strategiju koja pruža veću vrednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga. Kada se u vidu imaju i korisnici i kompanije – Viberove nove funkcionalnosti predstavljaju važan korak napred u pružanju unapređenog korisničkog iskustva i interakcije sa brendovima.

    Sa ciljem da se unapredi komunikacija između brendova i korisnika, Viber uvodi Poslovni inboks na globalnom nivou – poseban prostor na platformi posvećen interakciji između brendova i korisnika, direktno dostupan u ekranu za ćaskanja svakog korisnika.

    Ova funkcionalnost omogućava da se sve poruke iz zvaničnih naloga brendova arhiviraju i organizuju unutar jednog pretinca (poput notifikacije iz banke, potvrda porudžbine od servisa za dostavu, posebne porudžbine iz radnje itd.), navode u saopštenju.

    Poslovni inboks – kad primite svoju prvu poslovnu poruku

    Poslovni inboks će biti aktiviran kada korisnik primi svoju prvu poslovnu poruku. Za korisnike koji su imali prilike da razmenjuju poruke sa kompanijama i brendovima u prethodnom periodu, sva takva prepiska će automatski biti prebačena u Poslovni inboks po uvođenju te funkcionalnosti na platformu od strane Vibera – što će biti slučaj i sa onom koja bude stizala i ubuduće.

    Poslovni inboks će omogućiti korisnicima da po svojoj želji organizuju interakcije sa brendovima na način koji im najviše odgovara, i to da:

    • zakače razgovor sa nekim brendom na vrh svog Poslovnog inboksa;
    • prebace bilo koji razgovor iz Poslovnog inboksa u glavni ekran sa privatnim četovima;
    • zakače bilo koji poslovni razgovor na vrh ekrana sa privatnm četovima.

    U isto vreme, biće mnogo lakše pronaći najnovije informacije koje kompanije i brendovi saopštavaju, jer će pretinac sa tim razgovorima biti zakačen na vrh glavnog ekrana sa privatnim četovima – što znači da se poslovne poruke neće mešati sa privatnim. Poslovni inboks će omogućiti efikasniju komunikaciju između brendova i korisnika kako bi se unapredio korisnički servis, povećale interakcije sa brendovima i pospešile poslovne konverzije kroz prodaju.

    Business Inbox, Viber

    Business Inbox, Viber (Promo)

    Dodatni važan korak ka stvaranju još boljeg iskustva za korisnike predstavlja uvođenje Komercijalnih naloga, gde će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mestu. U njemu će biti sadržane sve poslovne informacije, usluge i ćaskanja na Viberu – a da je nalog pritom lako pretraživ na platformi.

    • Korisnici će moći da pretražuju Poslovne naloge proaktivno tako što će ukucati ime brenda ili kompanije u prostor za pretragu na Viberu

    • Kada budu ušli u Komercijalni nalog po izboru, korisnicima će se prikazati naziv brenda, logotip, simbol da je nalog verifikovan, opis, kontakt-podaci i spisak kanala komunikacije dostupan na Viberu. Nalozi će moći da se prosleđuju drugim korisnicima, što povećava prisutnost i vidljivost brenda

    • Brendovi će moći da istaknu do tri adrese, vebsajt, broj telefona i opis dužine do 1000 karaktera kako bi bili sigurni da su sve potrebne informacije dostupne zainteresovanim korisnicima.

    Commercial Account

    Commercial Account, Viber (Promo)

    Novi i pretraživi Komercijalni nalozi će dodatno osnažiti korisnike tako što će moći da direktno pronađu brendove po izboru i proaktivno započnu komunikaciju sa njima. Komercijalni nalozi će učiniti iskustvo korišćenja Vibera dodatno pogodnim, jer će potencijalni kupci koji budu poželeli da uspostave kontakt sa nekim brendom ili kompanijom na Viberu moći da izaberu kanal komunikacije koji im najviše odgovara i time uživaju u sličnom doživljaju korišćenja posebne aplikacije unutar samog Vibera. Istovremeno, brendovi će moći da dodatno usmere svoju komunikaciju ka svojim kupcima i klijentima – i na lagodan način kreiraju vrhunski i savremeni poslovni ambijent, navodi se.

    Ove funkcionalnosti će dostupne su za tržište Srbije i širom sveta od juče.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE