Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Veliki uspeh za srpski gejming: 200.000 primeraka „Going Medieval” za 7 dana

    Igra „Going Medieval” novosadske firme Foxy Voxel za samo sedam dana po izlasku prodata je u više od 175. 000 primeraka.

    Foxy Voxel je uz podršku Fond za inovacionu delatnost razvio ovu video igru sa mehanikom složene izgradnje kolonije, čiji je cilj podići, održavati i širiti srednjevekovnu koloniju sa brojnim izazovima.

    U kompaniji za BIZLife portal nakon ostvarenog uspeha kažu da su oduševljeni prijemom koji igra ima kod igrača.

    „Očekivali smo dobar odziv na osnovu prethodnih demo verzija koje su ljudi imali priliku da igraju pre zvaničnog izlaska igre, ali ovaj uspeh je prevazišao sva naša očekivanja. U narednom periodu unapredićemo igru uz podršku sjajne online zajednice koja raste neverovatnom brzinom“ , rekao je Nino Rajačić, jedan od suvlasnika i developera kompanije Foxy Voxel.

    Igra je razvijana dve i po godine

    Vladimir Živković, suvlasnik i developer u kompaniji dodaje da je ovaj uspeh samo dokaz teškog truda koji je do sada uložen u igru.

    „Mnogi parametri su pokazivali da ce Going Medieval biti uspeh i da postoji interesovanje ali, iskreno, nismo očekivali ovako dobar prijem kod igrača. Trenutno na Steam-u imamo 91 odsto pozitivnih perporuka što je fenomenalan rezultat“, kažu Rajačić i Živković.

    Iako su svi iskusni developeri, kažu da je studio mlad i da im je to prva igra.

    Foxy Voxel ima sedam stalnih clanova tima i na ovoj igri su radili oko dve i po godine.

    Projekat Going Medieval je podržao Fond za inovacionu delatnost iz budžeta sa razdela Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, kroz Projekat za unapređenje konkurentnosti i zapošljavanja (sporazum o zajmu sa Svetskom bankom).

    Od fonda su dobili grant i to im je  pomoglo da osiguraju dodatno vreme za razvoj, što je na kraju dovelo do kvalitetnijeg proizvoda.

    Going Medieval je objavljen kao „Early Access naslov“.

    „To praktično znači da igra ima osnovnu mehaniku i funkcionalnost ali da još uvek fali dosta toga i da ćemo kao tim dodavati nov sadržaj tokom tog perioda koji može trajati i više godina“, objašnjavaju.

    Kakvi su potencijali i budućnost gejming industrije?

    Industrija igara je već više od decenije (nakon ekspanzije smart mobilnih telefona) u konstantom porastu i pretpostavlja se da će nastaviti da raste istom ili sličnom brzinom.

    Većinu igrača čini populacija između 25 i 45 godina starosti, kažu u Foxy Voxel.

    „U svakom slučaju, gejming je tu da ostane kao utimativni vid zabave što dokazuje i činjenica da je odavno prestigao i muzičku i filmsku industriju po globalnom profitu„, navodi Nino Rajačić.

    Što se Srbije tiče, kvalitet je, kaže, na svetskom nivou što pokazuju velike akvizicije u otvaranje studija u proteklom periodu.

    A šta je i kako se igra Going Medieval?

    Going Medieval vodi igrače u 1346. godinu, u vreme početka oporavka starog sveta od katastrofe poznate kao Crna smrt.

    Oni koji su preživeli migrirali su i počeli da naseljavaju oblasti koje je priroda uzela pod svoje.

    Zamišljena je tako da igrač vodi svoje naseljenike i štititi ih od odmetnika, divljaka i religijskih fanatika u svetu u kojem ne postoje klasne razlike, granice i zakoni.

    Pored gradnje naselja od raznih materijala, igrač će morati da štiti svoje seljane, kako od gladi tako i od vremenskih nepogoda, a sama borba sa rivalskim frakcijama podiže složenost igre na viši nivo.

    Igrač će morati da obrati posebnu pažnju na svoje seljane, koji imaju jedinstvene lične priče i ciljeve, da bi shvatio kako najbolje da im pomogne.

    Going Medieval stavlja igrača u jedan od najmračnijih i najopasnijih perioda u ljudskoj istoriji. Igrač mora ili da se nosi sa tim problemima, ili da u tom procesu nestane.

    Svaka nova partija donosi nov scenario, pa je svako započinjanje igre uvek novo iskustvo.

    Going Medieval je moguće kupiti kao Early Access naslov na prodavnicama Epic Games Store, Steam i GOG, kao i na nekoliko retail prodavnica tipa Humble Bundle.

    Izvor: BIZLIfe

    Foto: Foxy Voxel, Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE