Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    #UticajnOdgovorno – Pernod Ricard: „Saradnja je ključ pozitivnih promena“

    Zaposleni kompanije Pernod Ricard Srbija i ove godine će učestvovati na 34. Beogradskom maratonu i simboličnom trkom za prikupljanje sredstava dati svoj doprinos inicijativi „Bitka za porodilišta” Fonda B92. Zahvaljujući ovom društveno odgovornom gestu Pernod Ricard tima, najveće porodilište u Srbiji dobija tri CTG uređaja, koji su od neprocenjive važnosti za dijagnostiku i vođenje trudnoće. Ovo je peta godina kako kompanija Pernod Ricard na ovaj način podržava kampanju „Bitka za porodilišta”.

    „Ponosni smo na našu tradicionalnu saradnju sa Fondom B92. Kompanija Pernod Ricard se nada da će, donirajući opremu koja nedostaje bolnicama, spasti mnoge mlade živote. Srećni smo što je ovo peta godina kako kroz donacije pružamo pomoć bolnicama i medicinskim ustanovama u Srbiji, što ćemo i u budućnosti nastaviti”, rekao je Vladimir Pavlović, direktor kompanije Pernod Ricard Srbija.

    Imajući na umu da je saradnja ključ pozitivnih promena, kompanije Pernod Ricard Srbija i Pernod Ricard Kenija zajedničkim snagama su omogućile donaciju zahvaljujući kojoj bolnica „Narodni front” ima na raspolaganju još tri CTG uređaja.

     

    Kardiotokografija (CTG ili non-stres test) dijagnostička je metoda koja se koristi za nadgledanje kontrakcija materice i srčane aktivnosti ploda. Pored lekarske procene anatomije bebe pomoću ultrazvuka, veoma je važno i da li se beba dobro oseća u majčinom stomaku. CTG se koristi u trećem trimestru trudnoće, a nakon navršene 36. nedelje, kardiotokografija se preporučuje jednom nedeljno, po potrebi i češće. Na osnovu CTG-a, mogu se predložiti dodatna ispitivanja, češće i detaljnije praćenje trudnoće, kao i izvođenje porođaja pre termina. Reč je o sigurnom uređaju koji daje informacije o stanju i aktivnostima bebe tokom trudnoće.

    Donacije opreme zdravstvenim ustanovama u Srbiji postale su svojevrsna tradicija za Pernod Ricard.

    Kompanija je prethodnih godina donirala mobilni inkubator bolnici u Jagodini, tri CTG aparata subotičkom porodilištu, monitor za pacijente sa EKG-om i neonatalni aspirator Opštoj bolnici u Čačku, dok je za bolnicu u Aranđelovcu obezbedila fototerapijsku lampu za terapiju žutice kod novorođenčadi. Cilj kampanje „Bitka za porodilišta” jeste da opremanjem pomogne porodilištima i medicinskim centrima u Srbiji. Stoga je do sada više od 40 porodilišta dobilo svu potrebnu medicinsku opremu, ukupne vrednosti preko tri miliona evra. Ali to nije sve – „Bitka za porodilišta” trajaće dok sva porodilišta u Srbiji ne budu u potpunosti opremljena.

    Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je, 2013. godine, najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske unije, a 2017. godine korišćenje logotipa u svim zemljama sveta stupilo je na snagu.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: ND studio

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE