Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tijana Bejatović

    „Uspešnu zajednicu čine ljudi koji su se dogovorili da rastu zajedno“

    „Ako nema efikasne komunikacije, ljudi nemaju informacije i ne osećaju se povezano, ni među sobom, ni sa kompanijom za koju rade. To direktno dovodi do manje produktivnosti i posvećenosti zaposlenih, a sve to veoma košta biznise”, ističe u intervjuu za BIZLife Tijana Bejatović, osnivačica i direktorka platforme topIC_community.

    Kako kaže, kvalitetna komunikacija je ključna za uspeh svakog tima i svakog biznisa.

    • Kako biste najjednostavnije opisali šta sve radi topIC_community i kako to pomaže onima koji se bave internim komunikacijama?

    Cilj čitave topIC platforme je da ojača polje rada internih komunikacija na našem tržištu i da unutar kompanija zaista žive kvalitetne prakse komunikacije sa zaposlenima. Svaku zajednicu čini grupa ljudi koji su se našli i dogovorili da rastu zajedno. A naš topIC_community okuplja sve one koji se bave komunikacijom sa zaposlenima. Kreirali smo sigurno mesto u kome se povezujemo, razmenjujemo iskustva i prakse, učimo jedni od drugih, međusobno se osnažujemo. Naša struka je mlada na našem tržištu, a izuzetno je važna za biznise. Zato želimo da joj damo smisleni vetar u leđa.

    • Zašto je važno da se dobro komunicira unutar kompanije i kako topIC_community pomaže da svi članovi jedne poslovne zajednice budu bolje povezani, ali i da posao bude efikasniji?

    Kvalitetna komunikacija je ključna za uspeh svakog tima i svakog biznisa. Ako nema efikasne komunikacije, ljudi nemaju informacije i ne osećaju se povezano, ni među sobom, ni sa kompanijom za koju rade. To direktno dovodi do manje produktivnosti i posvećenosti zaposlenih, a sve to veoma košta biznise. Koliko god da je jaka pretpostavka da komunikatori samo nešto piskaraju i crtkaju, rad naše zajednice se, pre svega, bazira na podacima. Njih sakupljamo kroz topIC_report, koji meri stanje struke i zrelost naših praksi već drugu godinu zaredom. Ovo istraživanje nam jasno pokazuje koji su trendovi, ali i, još važnije, šta nam nedostaje da svoj posao radimo kvalitetnije. Upravo te teme obrađujemo na našim susretima, vebinarima, godišnjoj konferenciji, kroz ekspertske tekstove, savete i deljenje stručnih znanja i iskustava. Radimo „follow-up” ankete, slušamo potrebe kolega iz zajednice, nominujemo teme.

    Tijana Bejatović, Founder & Business Communication Strategist @topIC, kafa

    Tijana Bejatović, Founder & Business Communication Strategist @topIC

    • Kako topIC_community podržava različitost i uključivost u svojim aktivnostima i događajima?

    Kod nas su svi dobrodošli i nema cenzure tema, ljudi, industrija. A sve to pod sloganom #sharingiscaring, jer su skoro sve naše inicijative i aktivnosti besplatne.

    • Kako se spremate za novi topIC_talks? O kojim temama ćete ove godine razgovarati?

    Iskreno, pokušavamo da se probijemo u moru konferencija i stavimo jak reflektor na komunikaciju sa najvažnijom ciljnom grupom – zaposlenima. Tako se često zaboravlja da sve što se dešava unutra reflektuje se napolju i da dobar CX i UX ne mogu da postoje bez dobrog EX-a. Zato je naša celogodišnja tema buđenje. Buđenje tržišta, kompanija i pojedinaca o važnosti internih komunikacija za uspeh biznisa i zadovoljstvo zaposlenih.
    I 28. maja ćemo bez cenzure pričati o stanju struke, problemima i izazovima – i sa internim komunikatorima, ali i sa donosiocima odluka. Čućemo inspirativne primere iz prakse najvećih stručnjaka i inicijatora promena u internim komunikacijama u regionu. Biće to jedan kolektivni poziv na buđenje.

    Druga godišnja konferencija topIC_talks: Ne pritiskaj „Snooze”. Probudi se!

    • Šta biste poručili našim čitaocima, zašto bi trebalo da budu deo predstojećeg topIC_talksa?

    Pre svega, mi smo jedna opuštena zajednica i vajb svakog našeg okupljanja je magičan. Ne ostavljamo ljude ravnodušnim. Otvorenost, pristupačnost, transparentnost, laganost, konkretnost, kvalitet. I za kraj, ko ne bi voleo da provede divan prolećni dan u Beogradu, na Dorćolu, u sjajnom društvu, uz odličnu klopu i da sluša kako se rade komunikacije u kompanijama NIKEIKEA, Hemofarm, GeneraliBanca Intesa itd.! 

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Miša Obradović

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE