Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uspešno poslovanje jednako je uspešnom upravljanu promenama

    Promene su neminovne u sistemima koji žele da budu uspešni, a o ključnim koracima za njihovo uspešno upravljanje, kao i o razlozima što kompanije žele da se menjaju i koje situacije navode na prilagođavanje novim okolnostima, govorili su u okviru treće SAM Akademije Mihailo Janković, predsednik Srpske asocijacije menadžera i CEO MK Group, Dragan Popović, predsednik AIGO i Dragomir Kostić, general manager Atlantic brands i član UO SAM-a.

    Tri ključna koraka za uspešno upravljanje promenama u velikim sistemima

    Mihailo Janković, CEO MK Group i predsednik SAM-a

    • Probudite kod ljudi želju za promenom tako što ćete im približiti idealnu sliku budućnosti koju želite da postignete i šta je tu dobro za njih
    • Konzistentna i konstantna komunikacija je neophodna, jer ako vi ne komunicirate, onda će komunicirati oni koji su protiv promena
    • Živite promene, jer uprkos tome što mnogi naprave promenu, suštinski ne promene kulturu i ne žive promenu, tako da se lako stvari vrate na staro

    Tri ključna razloga što kompanije ulaze u promene

    Dragan Popović, predsednik AIGO

    • Promene moraju da budu utkane u kulturu firme, kao nešto što je napredak, boljitak ili nešto što mi u sistemu AIGO zovemo level-up. Glavni razlog zašto firme ulaze u promene – na prvom mestu je neuspeh ili relativan uspeh firme
    • Drugi bitan razlog je kompleksnost organizacije, praćenje performansa organizacije i svakako pojedinaca koji čine taj sistem
    • Ono što je možda najvažnije – tržišna situacija – potrebe ili zahtevi tržišta koje vi ne nudite, a konkurencija nudi bolje, ili jefitiniji proizvode od vaših, sa boljom logističkom mrežom.

    Zbog kojih situacija promena mora da se sprovede

    Dragomir Kostić, general manager Atlantic brands i član UO SAM-a

    Sprovođenje promena najčešće se dešava u tri sitiacije,

    • Kada rezultati poslovanja nisu dobri
    • Kada tržište ili okruženje zahteva promene
    • I kada su rezultati poslovanja dobri, ali želimo još više da ih unapredimo

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE