Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Učenička kompanija iz Lazarevca pobednik regionalnog takmičenja

    Učenička kompanija „PIPO” iz Tehničke škole „Kolubara” u Lazarevcu  osvojila je prvo mesto na Regionalnom takmičenju učeničkih kompanija iz beogradskih opština održanom u utorak. Ovi srednjoškolci se u okviru svoje kompanije bave proizvodnjom uređaja za automatizovano zalivanje cveća, kao i sigurnosnog sistema koji usled pada nivoa vode sprečava oštećenje uređaja.

    Drugo mesto pripalo je kompaniji „Sense” koju čine učenici Farmaceutsko-fizioterapeutske škole koji proizvode aromaterapeutske sapune i parfeme u čvrstom stanju. Učenička kompanija „Sixth Sense” iz Tehničke škole u Mladenovcu osvojila je treće mesto sa specifičnim pomagalima za osobe sa invaliditetom, dok su srednjoškolci Medicinske škole na Zvezdari zauzeli četvrto mesto zahvaljujući inovativnim predmetima izrađenim od drveta.

    Zajedno sa pobednicima ostalih regionalnih takmičenja (Vojvodina, jugozapadna, jugoistočna i centralna Srbija), ovi učenici će se u maju boriti za titulu nacionalnog pobednika i predstavnika Srbije na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine u Francuskoj.

    Učenička kompanija je najpoznatiji program Dostignuća mladih koji obezbeđuje osnovno ekonomsko obrazovanje za učenike srednjih škola i sprovodi se širom sveta. Program traje preko cele školske godine a Evropska komisija ga je označila kao najbolji primer preduzetničkog obrazovanja. Učenici koji su „zaposleni” u ovim kompanijama tokom školske godine stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu kroz programe „Dostignuća mladih” i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade kompanijskog izveštaja i zatvaranja kompanije. Program Učenička kompanija deo je projekta „Decenija preduzetništva” koji sprovodi Vlada Republike Srbije.

    Na takmičenju u Beogradu svoje proizvode i usluge ponudili su učenici 10 beogradskih srednjih škola, a njihove kompanijske izveštaje, prodajne veštine i jedinstvenost ponude ocenjivali su članovi žirija iz kompanija ManpowerGroup, MOL Srbija, KidHub, Privredne komore Srbije i Beogradske otvorene škole.

    Takmičenje je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji, uz saradnju i finansijsku podršku Ministarstva privrede, Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kompanija TeleGroup i ManpowerGroup, kao i tržnog centra Delta Siti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE