Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tržni centar

    Trgovački trikovi da se zadrži duže i kupi više

    Šoping centri, kao i kockarnice, imaju neke trikove pomoću kojih svoje kupce zadržavaju što duže, kako bi potrošili što više novca.

    U trgovačkim centrima nema satova, a u trgovinama nema prozora. Trgovci žele da kupci izgube pojam o vremenu, a pogled kroz prozor i sat bi ih podsetili na to koliko su vremena proveli u njima, prenose mediji.

    Trgovci su se pobrinuli i da je ambijent u trgovinama mnogo ugodniji od onog u centru. Tepih je mekši, muzika ugodnija, a temperatura je prilagođena tako da iz trgovine ne želite da izađete bar neko vreme.

    Kabine se obično nalaze na suprotnoj strani ulaza, kako biste što više toga videli pre nego što dođete do mesta za isprobavanje odeće.

    Najjeftiniji proizvodi se obično nalaze na dnu polica, dok su oni najskuplji i najatraktivniji uvek u visini pogleda.

    Takođe, nije retkost da su u tržnim centrima pokretne stepenice koje vode ka višim spratovima fizički udaljene od onih koje posetioce vraćaju na niže nivoe, tako da kupci moraju da prepešače ukoliko žele da se spuste na sprat niže ili napuste objekat.

    Izvor: Index, Agencije

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE