Tim Đurđević i LIDL - od prvog dana jedan zajednički cilj

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tim Đurđević i LIDL – od prvog dana jedan zajednički cilj

    Kompanija Lidl Srbija, kako bi ponudila obećani kvalitet i svežinu proizvoda, vrši pažljiv odabir svog celokupnog asortimana. U Srbiji je za tri godine poslovanja ostvarila čvrsta partnerstva sa velikim brojem domaćih dobavljača, a od prvog dana, u segmentu nabavke mesa, uspešno sarađuje sa IM „Đurđević”, iz Pećinaca

    Porodica Đurđević, sa Milenkom na čelu, već 25 godina proizvodi kvalitetno meso, čiju proizvodnju prate od njive do trpeze. Ova firma, sa sedištem u Subotištu, privatnom farmom kapaciteta 2000 junadi, ali i lokacijama u Inđiji i Ilincima, ima naprednu tehnologiju i velika prostranstva za skladan rast i razvoj svog biznisa.

    Tu viziju sa svojim proizvođačem mesa deli kompanija Lidl, koja se od dolaska u Srbiju posvetila ostvarenju zajedničkog cilja. Rezultat se ogleda u partnerskom odnosu, poverenju, modernim tehnologijama, kao i znatnom povećanju proizvodnih kapaciteta i pogona.

    „Kroz saradnju sa Lidlom upoznao sam nov način poslovanja i razmišljanja u zajedničkom ostvarenju zacrtanog cilja i okrenutosti ka potrošaču i tržištu tako da se postigne ponuda visokog kvaliteta po najpovoljnijim cenama. Primer jedne od promena koje su nastale zahvaljujući našem zajedničkom radu, pored proširivanja kapaciteta, jeste i izgradnja potpuno novog pogona, od oko čak 10.000 kvadratnih metara”, izjavio je Milenko Đurđević, vlasnik Industrije mesa „Đurđević”.

    Kroz saradnju sa Lidlom, IM „Đurđević” je aktivna i posvećena praćenju trendova, a posebno onih koji se odnose na pakovanje mesa i proizvoda od mesa za koje je neophodno prilagođavanje tržištu i potrošačima. Tako su, uz podršku Lidla, uveli pet novih, modernih linija za pakovanje mesa, čime ističu tri ključne prednosti: svežina, higijena i održivost.

    Podsećamo da je kompanija Lidl Srbija u maju ove godine postala ponosni dobitnik žiga „Čuvarkuća” za više od 150 proizvoda domaćeg porekla. Mesto na policama Lidlovih prodavnica širom Srbije sa žigom „Čuvarkuća” pronašli su neki od omiljenih proizvoda i neizostavni sastojci svakog domaćinskog ručka – proizvodi od mesa, a preko 30 proizvoda sa ovim žigom ponosno dobavlja Milenko Đurđević.

    Nedavno, Lidl je uveo i svoj novi brend proizvoda – „S ljubavlju, domaće”, koji se sastoji od oko 80 proizvoda isključivo domaćih dobavljača koje odlikuju visok nivo kvaliteta i specifična svojstva, poput svežeg mleka i šumadijskog jogurta sa čak četiri posto mlečne masti.

    „Više od godinu dana radili smo na ovom projektu kako bismo našli prave partnere i sa njima razvili liniju stvorenu tako da opravda svoje ime, kreiranu sa puno ljubavi i posvećenosti vrednih zanatlija naše zemlje. Uz to, svi dobavljači brenda ’S ljubavlju, domaće’ poseduju IFS, međunarodni sertifikat, čime smo spojili odličan ukus i potvrdu bezbednosti i kvaliteta hrane”, izjavio je Nikola Balaban, izvršni direktor Sektora za nabavku Lidl Srbija, dodavši da posebno zadovoljstvo u okviru ovog projekta čini to što se partnerstvo sa IM „Đurđević” razvija zajedno sa ovim brendom.

    Milenko je, iz ugla dobavljača, takođe istakao kako je ponosan na saradnju sa Lidlom pod brendom „S ljubavlju, domaće”, jer Lidl, kao internacionalni trgovinski lanac, donosi najbolju praksu sa drugih tržišta, ujedno ostavljajući dovoljno prostora da on, kao iskusan zanatlija, pruži svoj doprinos u onome u čemu je najbolji – proizvodnji domaćih, srpskih proizvoda koje potrošači vole.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE