krompir

Tehno kampanjom podstiču mlade da jedu krompir

Flamanski centar za marketing u poljoprivredi i ribarstu (VLAM) je u želji da podstakne mlade da jedu više krompira pokrenuo kampanju, za koju je belgijski di-džej i influenser Mihael Amani napravio tehno pesmu i video spot.

Cilj kampanje „Krompir: pripremite se da budete iznenađeni. Omiljen u Evropi od 1536. godine“ jeste da razbije zablude mladih o krompiru i da podstakne mlade od 18 do 34 godine da ga jedu, prenela je belgijska novinska agencija Belga.

„Receptima želimo da pokažemo da su mogućnosti za kuvanje s krompirom beskrajne. Ovaj inspirativni pristup će ove jeseni biti dopunjen atraktivnom kampanjom ‘Patat tehno'“, saopštio je VLAM.

U muzičkom videu, uz tehno zvuke, prikazani su načini pripremanja i raznovrsnost belgijskog krompira.

Belgija je jedan je od najvećih izvoznika krompira u svetu, uključujući smrznuti pomfrit. U zemlje širom sveta 2022. godine izvezeno je 3,4 milion tona smrznutih proizvoda od krompira.

Na početku pandemije kovida-19 belgijski proizvođači krompira su apelovali da pomfrit bude bar dva puta nedeljno na stolu zbog tadašnjeg velikog pada potrošnje tog povrća.

Izvor: Beta

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE