Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    krompir

    Tehno kampanjom podstiču mlade da jedu krompir

    Flamanski centar za marketing u poljoprivredi i ribarstu (VLAM) je u želji da podstakne mlade da jedu više krompira pokrenuo kampanju, za koju je belgijski di-džej i influenser Mihael Amani napravio tehno pesmu i video spot.

    Cilj kampanje „Krompir: pripremite se da budete iznenađeni. Omiljen u Evropi od 1536. godine“ jeste da razbije zablude mladih o krompiru i da podstakne mlade od 18 do 34 godine da ga jedu, prenela je belgijska novinska agencija Belga.

    „Receptima želimo da pokažemo da su mogućnosti za kuvanje s krompirom beskrajne. Ovaj inspirativni pristup će ove jeseni biti dopunjen atraktivnom kampanjom ‘Patat tehno'“, saopštio je VLAM.

    U muzičkom videu, uz tehno zvuke, prikazani su načini pripremanja i raznovrsnost belgijskog krompira.

    Belgija je jedan je od najvećih izvoznika krompira u svetu, uključujući smrznuti pomfrit. U zemlje širom sveta 2022. godine izvezeno je 3,4 milion tona smrznutih proizvoda od krompira.

    Na početku pandemije kovida-19 belgijski proizvođači krompira su apelovali da pomfrit bude bar dva puta nedeljno na stolu zbog tadašnjeg velikog pada potrošnje tog povrća.

    Izvor: Beta

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE