Tamara je osmislila prvu RAKIJU ZA ŽENE u Srbiji: „Dosta je bila samo ‘muško’ piće“
Rakija, srpski brend broj jedan, ima kulturno i sociološko značenje duboko ukorenjeno u istoriji našeg naroda. Nijedno slavlje ne može da prođe bez ovog pića koje nam dolazi u različitim varijantama, šljivovica, lozovača, kajsijevača, kruškovača, samo su neke od vrsta rakija i za njih ste sigurno čuli. Ona za koju verovatni niste, jeste rakija za žene, jednostavnog, ali upečatljivog imena „Prestižna“.
Rakija zanimljive strukture koja nosi još zanimljiviji slogan „Nežna po izgledu, snažna po izboru“, osmišljena je od strane Tamare Milošević sa ciljem da ženama omogući da uživaju u ovom piću, a da se osećaju prestižno.
Tamara za BIZLife naglašava da je njihov već postojeći brend „Imperator”, poznat po inovativnom spoju tradicionalne rakije i jestivog zlata, zabeležio sve veći broj žena među svojim kupcima, iako je tradicionalno smatrana „muškim” pićem.
„Shvatili smo da je vreme da stvorimo proizvod posvećen ženama. Ipak, rakija je imenica ženskog roda. Ime ‘Prestižna’ odabrali smo kako bismo istakli ideju da svaka žena zaslužuje da se oseća prestižno i posebnom. Želimo da poručimo da odluke koje žene donose, uključujući i izbor pića, ne definišu njihovu ličnost. U našem društvu rodni stereotipi su izuzetno jaki, stoga smatramo da je neophodno da se svi trudimo da na našem mikro nivou razbijemo vekovima kovane okove. I zato je naša poruka: ‘Nežna po izgledu, snažna po izboru’”, objašnjava naša sagovornica.
„Prestižna” je prva rakija u Srbiji koja je kreirana s namerom da naglasi žensku snagu i eleganciju, ističe Tamara, ali ipak dodaje da ona nije isključivo namenjena ženama. Mnogi muškarci su već prepoznali njen kvalitet i stil i redovno je kupuju, deleći pozitivne reakcije sa ženama u svom okruženju.
„Prestižna“ je leskovačka dunja
Tamara kaže da se sam proces proizvodnje „Prestižne” rakije ne razlikuje značajno od tradicionalnih metoda.
„Koristimo najkvalitetnije plodove leskovačke dunje, koja se dvostruko destiluju, kako bismo postigli izuzetnu čistoću i bogatstvo ukusa. Ono što našu rakiju izdvaja je dodatak jestivih šljokica koje dodaju vizuelnu eleganciju, bez uticaja na sam ukus i kvalitet“, napominje naša sagovornica i dodaje da je dunja izbor zbog svog izuzetnog mirisa i blago slatkastog ukusa, koji žene često biraju. „Želeli smo da stvorimo proizvod koji je suptilan, a istovremeno prepoznatljiv, baš kao i dunja“.
Plasman jednog ovakvog proizvoda na tržište bio je rizičan korak za Tamaru, trebalo je pažljivo osmisliti kampanju koja će na pravi način preneti poruku i privući krajnjeg kupca.
„Naša strategija je da kroz promociju pokažemo kako ‘Prestižna’ treba da podseća žene na njihovu slobodu. Kroz pažljivo osmišljen sadržaj na društvenim mrežama i događaje, želimo da naglasimo važnost toga da se žene osećaju samopouzdano i posebno u svakom trenutku svog života“, objašnjava ona.
Iz ovog razloga su i povratne informacije izuzetno pozitivne. Mnoge dame su istakle da su se nakon prve kupovine vratile jer su prepoznale nešto što ih čini posebnim.
„Smatramo da je taj osećaj pripadnosti i prestiža ono što ih privlači našoj rakiji, i zato smo izuzetno ponosni na to što gradimo vernu zajednicu korisnica/korisnika“, navodi ova mlada preduzetnica.
Ona za kraj dodaje i da svakako imaju planove za proširenje asortimana ili uvođenje novih varijacija rakije „Prestižna” u budućnosti.
„Osluškivaćemo želje i potrebe naših kupaca i razmatramo uvođenje novih ukusa i specijalnih edicija. Naša ambicija je da ostanemo inovativni i da nastavimo da ispunjavamo očekivanja naših vernih saputnica/saputnika“, zaključuje Tamara.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/Mladen Stanković
Foto: Rakija "Prestižna"