Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    ChatGPT, AI

    Svi guglaju „ChatGPT“: Pretraživanje ovog termina nikad nije bilo veće

    Potražnja za alatima generativne veštačke inteligencije (AI) nastavlja da raste, sa različitim platformama koje nastoje da zadovolje sve veći apetit za modelima mašinskog učenja koji su usmereni na rešavanje različitih zadataka. OpenAI ChatGPT se pojavio kao pionir u ovom domenu i kao takav konstantno beleži trajnu potražnju za svojim inovativnim mogućnostima.

    Konkretno, podaci koje je prikupio Finbold otkrivaju značajan porast globalnih Google pretraga termina „ChatGPT“, koje su dostigle vrhunac popularnosti 5. novembra. Tokom 2023. godine, popularnost je porasla za impresivnih 400 odsto.

    Za godinu dana od kako je 27. novembra 2022. godine lansiran ChatGPT, potražnja za ovim terminom na Google-u doživela je astronomski porast od 9.900 odsto.

    Što se tiče raspodele po zemljama, Kina vodi sa najvišim rezultatom, a slede je Filipini i Nepal na zajedničkoj drugoj poziciji, zatim Singapur deli treće mesto sa Šri Lankom. Druge zemlje koje vode u potražnji su Pakistan, Kenija, Liban, Tunis i Maroko.

    ChatGPT

    ChatGPT (Unsplash)

    Pokretači potražnje za ChatGPT

    Istraživanje je istraživalo pokretače rasta i implikacije potražnje za ovim terminom.

    „Vredi napomenuti da se ChatGPT pojavio kao jedna od najbrže rastućih veb aplikacija, što se ogleda i u rastućoj potražnji. Ova potražnja je povezana sa nekoliko elemenata, u rasponu od funkcionalnosti do prve prednosti u odnosu na svoje AI kolege. Izvanredan porast naglašava efikasnost alata u pružanju pomoći u različitim zadacima za različite industrije, zajedno sa široko rasprostranjenom fascinacijom mašinama nalik ljudima. Održiva potražnja je takođe odagnala spekulacije da će prvobitni uspeh alata izbledeti“, stoji u istraživanju.

    Sve u svemu, evolucija i popularnost ChatGPT-a su intrigantni aspekti za praćenje, posebno imajući u vidu da je alat stvorio prostor za povećanu konkurenciju među značajnim tehnološkim igračima. Ova konkurencija će uticati na tržišni udeo ChatGPT-a osim ako kompanija ne bude napredovala u inovacijama kako bi zadržala svoju trenutnu korisničku bazu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash/Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE