Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Svetsko prvenstvo u Kataru za istoriju – oboreni svi rekordi!

    Najveći i najpraćeniji sportski događaj kao što je Svetsko prvenstvo u fudbalu, pored toga što povezuje ceo svet u fudbalskoj euforiji, bio je idealno mesto za promociju najnovijih tehnologija najvećih kompanija širom sveta.

    Kompanija Visa, zvanični partner FIFA Svetskog prvenstva 2022, iskoristila je ovu priliku da implementira potpuno nove načine plaćanja i da obori rekorde kada su u pitanju beskontaktna plaćanja na velikim sportskim manifestacijama.

    Više od dva miliona posetilaca, prvi turnir ikad koji se održao na Bliskom istoku, najkompaktniji, jer su stadioni kojih je bilo osam bili toliko blizu da su navijači mogli da prate više od jedne utakmice dnevno. Novi metro, novi aerodromi i stotine novih hotela i restorana, sve to je omogućilo nezaboravne dane fudbalskim fanovima.

    Ali, da bi se svi oni osećali potpuno komforno i rasterećeno kada su u pitanju plaćanja, Visa je uvela više od 5.300 terminala za beskontaktno plaćanje i tako učinila Svetsko prvenstvo u Kataru turnirom sa najviše mogućnosti za plaćanje ikad.

    Svi posetioci su upravo zahvaljujući brojnim terminalima za beskontaktno plaćanje imali zagarantovano brzo, jednostavno i bezbedno iskustvo kupovine na svim zvaničnim FIFA lokacijama. Ne samo da su time sprečeni redovi i velike gužve na platnim mestima koje su nekada bile neminovni scenario ovako velikih događaja, već su obožavaoci imali priliku da maksimalno uživaju u svakoj utakmici, bez brige o sigurnosti transakcija gde god se nalaze.

    Pored ovoga, Visa je implementirala brojne inovacije i na taj način pokazala kako bi buduća rešenja za digitalna plaćanja mogla da oblikuju svakodnevne živote ljudi, unaprede poslovanja i omoguće svima i svugde jednostavan i siguran protok novca.

    Najveći svetski teren za inovacije

    Plaćanje skeniranjem lica je možda i najznačajnija platna inovacija prvenstva.

    Ova vrsta plaćanja, dostupna u tri nezaobilazne kafeterije u Kataru, omogućila je fanovima fudbala da jednostavnom registracijom i povezivanjem računa sa licem, plate sve bez Visa kartice ili mobilnog novčanika u ruci.

    Ono što je mnoge navijače obradovalo i zabavilo, bile su digitalne prepaid animirane kartice koje je Visa ekskluzivno predstavila u Kataru. Ove kartice su posebne po tome što sadrže različite animacije na kojima je i ovogodišnja maskota Svetskog prvenstva, La’eeb.

    Kompanija Visa je kao partner Mundijala otišla i korak dalje kako bi inspirisala fanove i spojila možda naizgled nespojive stvari kao što su fudbal, tehnologija i umetnost.

    Visa interactive pitch for Masters of Movement

    Kroz aktivaciju Masters of Movement, zajedno sa FIFA Fan festivalom, Visa je kreirala interaktivni teren na kojem su navijači mogli da stvaraju digitalnu umetnost inspirisanu sopstvenim pokretima. Takva dinamična digitalna umetnička dela, učesnici su mogli da osvoje i ponesu kući u vidu jedinstvenih NFT virtuelnih figura.

    Visa Masters of Movement

    Inovativno rešenje koje je u Srbiji već dostupno i omogućava brojne olakšice malim i srednjim preduzećima, Tap to Phone tehnologija, sada je dostupna i trgovcima u Kataru. Jednostavnije poslovanje i mogućnost prihvatanja digitalnih plaćanja bilo gde i bilo kad, samo su neke od Tap to Phone prednosti.

    Kako bi osigurala manje gužvi u saobraćaju tokom Prvenstva, kompanija Visa je, u partnerstvu sa Ministarstvom saobraćaja Katara, obezbedila beskontaktno plaćanje u taksijima – Tap to Ride Around Doha.

    Fudbal ovde  živi

    Koliko je sport važan deo života globalne zajednice, kompanija Visa prepoznaje već deceniju i po od kada je zvaničan partner FIFA Svetskog prvenstva. Sa ciljem da poveže, podrži i ohrabri sve i svakog da bude deo fudbalske priče, Visa je zajedno sa kompanijama i neprofitnim organizacijama usavršila novu verziju Finansijskog fudbala (Financial Soccer). Ova besplatna obrazovna igra vodi igrače kroz svet finansijske pismenosti i bezbednog plaćanja, zahtevajući da pametno upravljaju novcem na različitim nivoima težine kako bi napredovali na terenu i postigli gol.

    Nove, zanimljive tehnologije koje je kompanija Visa predstavila u Kataru pokazale su pravac razvoja budućih digitalnih plaćanja i zasigurno ostavile trajni uticaj na sve one koji su imali priliku da ih koriste i dožive tokom najznačajnijeg sportskog događaja ove godine.

    Svetsko prvenstvo u Kataru ispraćamo u istoriju kao rekordno po mnogim rezultatima, i dok još sabiramo utiske, ne možemo da se ne zapitamo koje će inovacije kompanija Visa doneti u budućnosti i kako će biti dizajnirana plaćanja na nekom sličnom sportskom događaju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Visa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE