Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pobednici na BalCannesu

    Stručnjaci širom regiona na BalCannesu nagradili najbolje kreativce

    Pobednici na BalCannesu, regionalnom takmičenju u kreativnosti na kom se takmiče agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 11. aprila u večernjim satima u glavnoj dvorani Dana komunikacija, koji su okupili najbolje od regionalne kreativnosti u Rovinju.

    Grand Prix osvojili su Jazavac i Utorak i Hemofarm fondacija za projekt Najvažniji poziv u životu. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Imago Ogilvy, a najboljim oglašivačem proglašena je Hemofarm fondacija! Posebna nagrada Editor’s Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Studenca i agencije Imago Ogilvy za projekt EVERYBODY GUC GUC.

    Na BalCannesu, koji je ove godine okupio najbolje od kreativnosti u pet zemalja regije, agencije su se mogle takmičiti u dve grupe – I. Market Mosaic i II. Positive Change, a za svoje su projekte unutar kategorija mogle osvojiti bronzane, srebrne i zlatne nagrade.

    Pobednici na BalCannesu

    11.04.2024., Rovinj – Prvi dan Dana komunikacija 2024, dodjela nagrada BalCannes 2024.

    Hrana

    U kategoriji Food dobitnici su zlatne nagrade Atlantic Grupa i Ovation BBDO za projekt Štark – I osmeh je tu. Dobitnici su srebrne nagrade Jaffa Crvenka i Žiška s projektom Munchmallow – Sav od igre. Dobitnici bronzane medalje jesu Burek Olimpija i Agencija 101 za projekt Burekuna.

    Alkoholna pića

    Zlatno priznanje u kategoriji Alcoholic Beverages osvojili su Franc Arman i Studio Tumpić/Prenc s projektom It’s Time for Your Time. Srebrnu nagradu osvojili su Heineken i Leo Burnett Belgrade za projekt Za sve ono što nas spaja. Bronzanu nagradu pripala je Heinekenu Hrvatska i agenciji Bruketa&Žinić&Grey za projekat Kad sedne prva plata.

    Nealkoholna pića

    Zlatni su u kategoriji Non-alcoholic Beverages Pipi Beverages i Imago Ogilvy s projektom PIPI – A TOAST FOR EVERY ROAST. Srebro su osvojili Studenac i Imago Ogilvy s projektom EVERYBODY GUC GUC.

    Telekomomunikacije

    Srebrni su u kategoriji Telecommunications A1 Srbija i Leo Burnett Belgrade za projekat NEO23 VAU platform. Dobitnici su bronze One Albania i Creative Disorder Studio za projekat Manifesto in the sky.

    Pobednici na BalCannesu

    11.04.2024., Rovinj – Prvi dan Dana komunikacija 2024, nagrade.

    Finansije i osiguranja

    U kategoriji Finance and Insurance srebro su osvojili RBA – Raiffeisenbank Hrvatska i Imago Ogilvy za projekt Finansijska početnica: Oni od plate do plate. Bronzanu nagradu osvojili su Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom LAQO Insurance Museum.

    Maloprodaja

    U kategoriji Retail zlatnu nagradu dobili su Bingo i Via Media za projekat U Bingu sam. Srebrna nagrada pripala je Mercatoru za projekt THE WHITE BOXES. Bronzanu nagradu osvojili su ePlaneti i DRV agency za projekat Iskreno.

    Zdravlje i farmacija

    U kategoriji Health and Pharmacy zlato su osvojili Hemofarm fondacija i Jazavac i Utorak za projekat Najvažniji poziv u životu.

    Turizam i kultura

    Zlatno priznanje u kategoriji Tourism, Culture and Leisure osvojili su Beogradska Filharmonija i McCann Beograd s projektom Na dobrom putu.

    Korporativne komunikacije

    U kategoriji Corporate Communications srebro su osvojili Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekat Croatia za Hrvatsku.

    Miscellaneous

    Zlatni su u kategoriji Miscellaneous Ministry of Agriculture, Forestry and Food, Slovenia i Agencija 101 za projekat Lepo je biti kmet. Srebro su dobili Čistoća Split i CTA komunikcije za projekt Odvoji, lako je. Bronzu su osvojili Skateistan i Futura DDB s projektom #Playforskateistan.

    Green impact

    U kategoriji Green Impact srebro su osvojili Čistoća Split i CTA komunikcije za projekat Odvoji, lako je. Bronzanu nagradu osvojili su Terra Hub i 404 s projektom terrapija – Lečimo Zemlju edukacijom.

    Community care

    Zlatnu nagradu u kategoriji Community Care osvojili su Hemofarm fondacija i Jazavac i Utorak s projektom Najvažniji poziv u životu. Dobitnici srebrne medalje jesu Counseling office for Workers i Agencija 101 za projekat GastarbAIter. Bronzano priznanje u kategoriji Community Care osvojili su UNICEF Srbija i Ovation BBDO s projektom Kako si, ali stvarno?.

    Stručnjaci iz agencijskih redova koji su odabrali najbolje među projektima iz celog regiona su: Tose Arsov (New Moment New Ideas Company Skopje, Sjeverna Makedonija), Vesna Beganović (Via Media, BIH), Darko Bosnar (Imago Ogilvy, Hrvatska), Davor Bruketa (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska), Žare Kerin (Futura DDB, Slovenija), Ejub Kučuk (MITA Group, BIH), Jana Savić Rastovac (McCann Beograd, Srbija), Milan Stojanov (Publicis Groupe Macedonia, Severna Makedonija), Jure Tovrljan (Pristop, Slovenija) i Ivan Živković (Pioniri Communications, Srbija).

    Oglašivačku perspektivu ove su godine zastupali sedeći stručnjaci: Katja Fašink (ELES, Slovenija), Maja Grbović (Mercator-S, Srbija), Marija Jakeljić (Croatia osiguranje, Hrvatska), Anna Maria Librić (JGL, Hrvatska), Andrea Lizdek (Banjalučka pivara, BIH), Lidija Rakuša (Spar Slovenija, Slovenija), Vildana Skorupan (Telemach, BIH), Stefan Todorovski (Pivara Skopje, Severna Makedonija), Ratka Tiricovska (Stopanska banka AD – Skopje, Severna Makedonija) i Ivan Žagar (Jaffa Crvenka, Srbija).

    BalCannes Editor’s Pick Award posebna je nagrada za najbolji projekat prema kriterijima urednika i medijskih profesionalaca, a dodeljena je projektu EVERYBODY GUC GUC Imaga Ogilvyja i Studenca! Žiri medija BalCannesa već tradicionalno čine predstavnici vodećih strukovnih medija u regionu: Sandra Babić (Lider Media, Hrvatska), Nenad Danilović (Advertiser Serbia, Srbija), Ekrem Dupanović (Media Marketing, BIH), Boris Eftimovski (Marketing 365, Severna Makedonija) i Simona Kruhar Gaberšček (Marketing Magazin, Slovenija).

    Glamurozna atmosfera glavne bine festivala uz konfete, pobedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih kreativnih projekata širom regiona, a slavlje se nastavilo i u neformalnijem tonu. Više informacija potražite na www.danikomunikacija.com.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dani komunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE