Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Strauss Adriatic podržao akciju “Posadi svoj hlad”

    Kompanija Strauss Adriatic, doniranjem sadnica belog jasena, priključila se prolećnoj akciji “Posadi svoj hlad” koju su pokrenule organizacije Let’s do it Serbia i Zeleni razvojni centar. Cilj akcije je da što više građana „posadi svoj hlad” kako bi se stiglo do magične cifre od 300.000 zasađenih sadnica belog jasena, ove godine.

    Jedni od idejnih tvoraca ove akcije, nevladina organizacija „Let’s do it Serbia”, je nakon 5 uspešnih godina realizacije Svetskog dana čišćenja u Republici Srbiji, pokrenula jesenju akciju “Posadi svoj hlad”, koja je uspešno realizovana i tokom koje je posađeno 30.000 sadnica belog jasena. Prolećnoj akciji sadnje koja je započela 9. aprila se priključilo 140 opština širom Srbije. Svako posađeno drvo biće obeleženo natpisom na kome će se nalaziti ime partnera koji učestvuje u akciji, kao i datum sadnje.

    „Važno je da svi kontinuirano radimo na zaštiti životne sredine i na tom putu želimo da sarađujemo sa onima koji i sami istinski veruju i kreiraju bolju i održivu budućnost. Zato je podrška akciji koja je došla od strane civilnog sektora veoma važna, jer predstavlja pravi primer kako se na nivou jedne društvene zajednice međusobnom podrškom kompanija, institucija i nevladinih organizacija vodi briga o okruženju i prirodi, vodi borba za čistiji vazduh. Takođe, akciju „Posadi svoj hlad“ nismo podržali samo kroz donaciju sadnica, već su u samoj sadnji učestvovali i naši zaposleni sa svojim porodicama, i zbog toga smo posebno ponosni što smo deo ove incijative“, naglasio je Milan Živković,  Supplay Chain  Director u kompaniji Strauss Adriatic.

    Društvena odgovornost i principi održivog poslovanja, za Strauss Adriatic predstavljaju važan element u kreiranju svih poslovnih planova. Tako je i ova inicijativa samo jedna u nizu onih koje pokreću ekološke pozitivne promene.

    Podsetimo, kompanija Strauss Adriatic je po prvi put u Srbiji i regionu, još 2011. godine osmislila projekat i počela da koristi kafenu plevicu kao biomasu za grejanje kompletnog pogona i administrativnog dela fabrike u Šimanovcima. Zahvaljujući tome, smanjena je emisija ugljen dioksida u atmosferu za 9 do 10%, ali je smanjena i potrošnja fosilnih goriva. Takođe, kompanija vodi brigu i o potrošnji vode, utrošku energije i generisanju komunalnog otpada, sakupljanju kišnice, izbacivanju jednokratne plastike iz svakodnevne upotrebe, sve u skladu sa visokim standardima Strauss Group-a čiji je deo i Strauss Adriatic.

    Kako je industrijska proizvodnja prepoznata kao vodeći uzročnik promene životne sredine, raduje činjenica da je sve više kompanija širom sveta počelo da brine o uticaju njihovog poslovanja na očuvanje planete. Jedan od primera dobre prakse jeste Strauss Adriatic. Upravo zahvaljujući ovoj kompaniji, svakodnevno uživamo u šoljicama najbolje Doncafé poreklom iz različitih zemalja sveta, a prirodu čuvamo jer nam ona kafu daje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE