Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stevan Miljković, LPP Srbija: „Potpuno drugačiji doživljaj prilikom kupovine“

     „Kompanija LPP SA je prepoznala Srbiju kao potencijalno najbrže rastuće tržište u ovom delu Evrope. Odmah nakon prvih otvaranja naših poslovnih jedinica u Beogradu i Lazarevcu, rezultati su se pokazali kao veoma dobri. U skladu sa tim, kompanija se odlučila za brz razvoj tržišta, što je rezultiralo činjenicom da su svi naši brendovi vrlo brzo prepoznati i da veoma uspešno nalaze svoje mesto u srcima potrošača. Trenutni napori i veliki deo strategije usmereni su na eksponencijalnu ekspanziju našeg brenda Sinsay, koji ćete već u naredne dve godine moći da vidite u svim većim i manjim mestima u našoj zemlji”, počinje razgovor za BIZLife magazin Stevan Miljković, direktor LPP Srbija.

    • Brendovi koji su u vašem vlasništvu (Reserved, Mohito, Cropp, House Sinsay…) vrlo brzo su našli put do kupaca i postali omiljeni izbor za kupovinu. Zahvaljujući čemu ste uspeli da se izdvojite na našem tržištu, na kom je nekoliko velikih svetskih brendova imalo primat?

    Slažem se sa vama da je najveći strah bila slaba prepoznatljivost naših brendova, u poređenju sa već etabliranim kompanijama koje su prisutne na našem tržištu duži vremenski period. Međutim, nekoliko stvari nas izdvaja od konkurencije:

    1. veoma širok asortiman kvalitetnih proizvoda za različite grupe potrošača – od onih najmlađih, preko zahtevnih i inspirativnih tinejdžera, asortimana za poslovnu ženu i muškarca, proizvoda za kuću, do onih najiskusnijih koji znaju šta žele;
    2. vrlo impresivan dizajn svih naših prodavnica, u kojima se kupci osećaju veoma komotno i u kojima sa velikom lakoćom mogu da pronađu ono što ih zanima;
    3. naše ljubazno i obučeno osoblje, koje kupcima u svakom trenutku može izaći u susret.
    • Kako brendovi koji spadaju u cenovni rang u koji spada i Sinsay uspevaju da održe odnos između cene i kvaliteta?

    Za razliku od naše konkurencije, koja je isključivo bazirana na niskim cenama proizvoda, Sinsay se uspešno ostvaruje kao modni brend po pristupačnim cenama. Naš osnovni cilj je da ponudimo nešto novo i moderno u prostoru koji je opremljen po najvišim standardima. Trudimo se da ostvarimo potpuno drugačiji doživljaj potrošača prilikom kupovine.

    • Pandemija je promenila način na koji živimo i radimo, ali i to kako se oblačimo; udobna odeća, trenerke i odeća za vežbanje imaju centralno mesto u prodavnicama. Da li ste i vi promenili svoju strategiju i prilagodili se zahtevima kupaca?

    Nastojimo da se u svakom slučaju prilagodimo zahtevima kupaca – i u pogledu asortimana proizvoda, i u pogledu njihove dostupnosti.

    Jedan od naših ciljeva je i otvaranje onlajn prodaje u skorijoj budućnosti, bez obzira na otežavajuće okolnosti u vidu carinskih propisa i otežane logistike, jer naša zemlja nije u EU. To će, svakako, doprineti još većem i kvalitetnijem iskustvu potrošača.

    • U poslednje vreme sve su češće kritike upućene tzv. fast fashion kompanijama i uticaju koje imaju na životnu sredinu kroz zagađenje i otpad. Kakav je stav vaše kompanije o ovom pitanju? Šta vi činite da biste bili „zeleniji” što je više moguće?

    LPP je društveno odgovorna kompanija koja iz godine u godinu povećava ekološke standarde radi očuvanja i zaštite životne sredine. U skladu sa tim, mi konstantno razvijamo THE ECO AWARE PRODUCTION ‒ program smanjene potrošnje prirodnih resursa; na etiketama naših proizvoda možete videti znak: THE ECO AWARE.


    LPP S.A. je međunarodna kompanija koja uspešno posluje u tekstilnoj industriji više od 20 godina. Upravlja prepoznatljivim brendovima: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na tržištu Srbije prisutni su od 2017. i uspešno posluju kroz mrežu od 31 maloprodajnog objekta svih brendova u Beogradu, Novom Sadu, Vršcu, Kruševcu, Požarevcu, Leskovcu, Zaječaru, Lazarevcu, Gornjem Milanovcu i Nišu, sa idejom da povećaju postojeću prodajnu mrežu.

    Sinsay, kao jedan od vodećih brendova LPP-a, prednjači u širenju prodajne mreže na teritoriji Srbije i Regiona. Pored ženske mode, koja je deo asortimana, nudi i odeću i dodatke za muškarce, kao i atraktivnu kolekciju dečije odeće. Čitavu ponudu dopunjuju ženska i muška oprema i kućni nameštaj iz linije Home, što potvrđuje status uspešnog brenda životnog stila. Širina asortimana ogleda se u veličini i karakteru prodavnice. Sinsay je brend koji nudi najnovije trendove po najpovoljnijim cenama od 2013.

    S površinama od 800 do 1500 m2, novi komercijalni prostori nekoliko puta su veći od prvih Sinsay prodavnica zahvaljujući upotrebi inovativnih materijala, dizajnerskih dodataka i modernističkog osvetljenja.

    Kolekcije su sve dostupnije zahvaljujući proširenju tradicionalne mreže prodavnica (povećanje komercijalnog prostora u poređenju sa istim periodom prošle godine). Razvoj je usmeren ka tradicionalnom konceptu kako bi kupci imali punu pažnju i osetili prisutnost i raspoloživost da se odgovori na njihove potrebe i želje. Istovremeno, neprestano odgovaraju na izazove, kako u tehnološkom tako i u ekološkom kontekstu. Kompanija bi želela da poveća dostupnost ponude tako što će biti što bliže kupcima i omogućiti im kupovinu na prikladan način.

    Zbog ekspanzije širenja brenda, u potrazi su za prostorom u gradovima sa 10.000 stanovnika na teritoriji Srbije (manji gradovi samo u određenim slučajevima), površine u rasponu od 800 do 1500 m2, u zavisnosti od lokacije, veličine grada, GLA projekta.


    Sve zanimljive ponude  možete poslati razvojnom timu na mejl:

    [email protected]

     

    Izvor: BIZlife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE