Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šta se desi kada poruka ode u pogrešnu chat grupu?

    Da li vam se nekad desilo da od toliko chat grupa na telefonu baš u pogrešnu pošaljete poruku!? Ako vama nije, jeste junacima najnovije kampanje Apatinske pivare „Kad pijem ne vozim“, koju možete videti na bilbordima širom Srbije i na društvenim mrežama.

    Nakon dobrog provoda u gradu, možda vam se nekad desilo da uzmete telefon i uz puno pogrešno napisanih reči „otvorite“ svoju dušu i kome treba i kome ne treba. Takve poruke smo sigurno svi nekad dobili ili poslali bivšoj ili bivšem, šefu umesto kolegi ili podelili pogrešan sadržaj u nekoj od brojnih roditeljskih grupa.

    Pogrešne poruke će ljudi nekako i oprostiti, ali neodgovorno ponašanje za volanom nikako.

    I ovog leta na duhovit i kreativan način Apatinska pivara želi da skrene pažnju na dobro razmislite pre nego sednete za volan ukoliko ste konzumirali alkohol. Kampanja “Kad pijem ne vozim” uz podršku Uprave saobraćajne policije Ministarstva unutrašnjih poslova, i Agencije za bezbednost saobraćaja već 17 godina skreće pažnju na odgovorno ponašanje u saobraćaju. Poruka kampanje je da ukoliko popijete, unapred planirate povratak kući jer imate toliko opcija za bezbedan povratak – taksi, autobus, šetnja, safety driver.

    Tu nemojte da pravite grešku, već se sigurno se vratite kući.

    Izvor: Promo

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE