Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dani Komunikacija

    Spremite se za nove Dane komunikacija: Vrhunski predavači na jedinstvenom festivalu kreativnosti

    Neponovljiva atmosfera, vrhunski predavači, neprocenjiva iskustva i zavidna produkcija: poznati festival kreativnosti i komunikacija koji okuplja nekoliko hiljada učesnika ponovo otvara svoja vrata  – i to od 11. do 14. aprila 2024. godine u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su u toku! Dani komunikacija odavno su i izvan hrvatskih granica prepoznati kao jedan od najboljih evenata na svetu, a čarolija ovog festivala deseti će se put manifestovati upravo onako kako najviše vole domaći kreativci, komunikatori, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikacijski profesionalci.

    Osoba koja stoji iza festivala, direktorka Dana komunikacija, HURA-e i IAB-a Croatia Dunja Ivana Ballon pojasnila je: „Svoju smo zajednicu smo odavno navikli na neuobičajeno dobro, a ponekada i najbolje, pa ni ove godine ne planiramo razočarati. Teško je opisati poseban osećaj na rovinjskoj obali i neobičnu energiju ovoga festivala, pa nećemo ni pokušavati, ali ćemo vas pozvati da dođete i uverite se sami.“

    Svet oko nas nije jednostavan i danas više ne možemo reći da je išta crno-belo, a između svih ekstrema, pa i ljubavi i mržnje, postoji celi niz emocija. Upravo na to ukazuju i Dani komunikacija, koji pokazuju da se trijumfalni i neopipljivi osećaj inovacije uvek pronalazi između dve krajnosti i poručuju da ništa, a pogotovo ne komunikacijsku industriju, nije moguće smestiti u stereotipne fioke. Ali iz organizacije ništa ne prepuštaju slučaju, pa su za skeptike koji tek treba da iskuse DK pripremili i festivalski video Dana komunikacija, koji savršeno dočarava ono što reči ne mogu iskazati.

    Dani Komunikacija

    21.04.2023.,Rovinj, 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. The Word for Work is Play, Julien Vallée & Eve Duhamel.

    I u 2024. na festivalu nam spremaju izvanrednu postavku vrhunskih svetskih predavača i lidera koje u Hrvatsku dovode sa svih strana i delova sveta, ali kreativnu zajednicu u Rovinj ne privlače (isključivo) važna imena, tvrde organizatori, poručujući da su Dani komunikacija danas sami po sebi sinonim za kvalitet u industriji. Festival je nadaleko poznat upravo po tome što sa svojim učesnicima uz jedinstvene edukativne sadržaje uspešno ruši unapred postavljena očekivanja i otvara prostor slobode za kreativnu genijalnost i spektar ideja koje iz njega proizlaze.

    Prijave za učestvovanje moguće su na zvaničnoj stranici festivala, gde su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smeštaju u luksuznim hotelima Lone, Monte Mulini i Grand Park Hotelu očaravajućeg Rovinja, jedne od najlepših evropskih destinacija, u ponudi koja važi do 26. januara za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći deo ukupnih smeštajnih kapaciteta rasproda se tokom prvih desetak dana, pa je dobro svoja mesta rezervisati na vreme.

    Dani Komunikacija

    Prva lica ovogodišnjeg festivala, kojim on parira velikim svetskim događanjima, biće predstavljena u januaru, a do tada rezervišite svoje mesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2024. godine.

    O danima komunikacija

    Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu  zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promjena – i sledećeg će proleća u rovinjskom Loneu dočekati sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na službenim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.

    Dani Komunikacija

    O organizatorima

    Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA neke su od najboljih i najnagrađivanijih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia dio svjetske mreže IAB Global Network.

    Pratite nas na službenim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA-i saznajte na www.hura.hr.

    Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dani komunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE