Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sì – legendarni ženski miris Giorgio Armani otvara vrata novog poglavlja

    , legendarni ženski miris Giorgio Armani, sada otvara vrata novog poglavlja predstavljajući novu bočicu, novi, intenzivniji miris i novu kampanju.

    Deset godina nakon stvaranja originalnog mirisa SÌ EAU DE PARFUM, glavna parfimerka Žili Mase nudi uverljivu reinterpretaciju njegovog legendarnog chypre mirisa, stvarajući novi SÌ EAU DE PARFUM INTENSE kao chypre voćni miris.

    POTPUNA PALETA MIRISA

    SÌ EAU DE PARFUM INTENSE otvara se sočnim nektarom crne ribizle, stvarajući prirodni aspekt mirisa, nadopunjujući njegov voćni efekat. Crna ribizla kombinuje se s aromatičnom cvetnom svežinom ruže damascena i zadimljenim i biljnim crnim čajem, koji pojačava bazne note mirisa vanile.

    U srcu je apsolut ruže damascena, koja otkriva najbogatije, najatraktivnije aspekte ruže, stvarajući snažan, ali prijatan miris. Ovo se kombinuje s mekim notama osmantusa, belim cvetovima i notama eteričnog ulja davane, čija baršunasta voćna nota doprinosi cvetnoj senzualnosti SÌ EAU DE PARFUM INTENSE.

    „’Sì’ je najmoćnija reč. To je izbor da prigrlite beskrajne mogućnosti života i svaki aspekt sebe” – Đorđo Armani

    U bazi se meša kremasti duo burbon vanile i ulja pačulija. SÌ EAU DE PARFUM INTENSE sadrži dva različita aspekta burbonske vanile. Jedan je infuzija vanile, koja otkriva mekani i delikatni miris vanile s puderastim i obavijajućim tonovima. Drugi je ekstrakt vanile, koji hvata intenzivan miris zrele mahune vanile, čiji su topli, balzamični tonovi pojačani fasetom crne masline. Ove dve note vanile stapaju se s eteričnim uljem pačulija, stvarajući drvenasti miris jedinstvene svežine.


    Reći „Sì” je reći „da” strasti, slobodi, ljubavi i samome sebi


    NOVA, OČARAVAJUĆA BOČICA

    , legendarni ženski miris Giorgio Armani, sada otvara vrata novog poglavlja predstavljajući i novu bočicu, zamišljenu i izrađenu poput dragulja u Francuskoj i Italiji i sastavljenu od 15 odsto recikliranog stakla, a koja demonstrira jedinstveno znanje njegove izrade. Novi dizajn bočice s mogućnošću dopune dizajniran je da traje, izrađen je prema jedinstvenom umeću izrade stakla, a kultni oblik bočice ukrašen je upečatljivim, zlatnim logotipom Sì, utisnutim u staklo. 

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE