Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sephora parfemi

    Sephora zaključala parfeme u prodavnicama jer je previše ljudi kralo

    Sephora je drastično promenila način na koji ljudi kupuju parfeme u njihovim prodavnicama u SAD, a za to okrivljuje lopove.

    Sephora je za CNN rekla da je uklonila sve bočice za koje je rekla da su među najciljanijim artiklima za krađu sa polica i zamenila ih testerima.

    Ranije su ljudi mogli da priđu delu sa parfemima u prodavnici Sephora, da koriste testere, a zatim da posegnu za neotvorenom kutijom na polici i odnesu je na kasu.

    Toga više nema. Umesto toga, kupci će sada naći samo testere. Ako žele da kupe određeni miris, moraće da zatraže od zaposlenih u prodavnici.

    Sephorina kozmetička imperija izgrađena je na njenoj pionirskoj strategiji prodavnice „probaj pre nego što kupiš“ za kozmetičke proizvode.

    Ali kompanija kaže da ju je porast kriminala primorao da odustane od te strategije, barem za parfeme, koja je dovela do tolikog uspeha i izgradila dobru volju kod kupaca.

    Sephora parfemi

    Sephora parfemi (Freepik)

    Zaključavanje parfema

    Sephora je zaključala parfeme i zaposlila još ljudi zaduženih za zaustavljanje krađe.

    „Sigurnost naših zaposlenih i kupaca je naš glavni prioritet. Da bismo sveli na minimum pretnje od krađe u maloprodaji i da bismo našim kupcima pružili mir u Sephori, povećali smo prisustvo Sephora istražitelja za sprečavanje gubitaka u svim prodavnicama. Uz to, Sephora je oprezna, te prikazuje samo testere u prodavnicama “, rekao je trgovac za CNN.

    Nakon prvobitnog testiranja promene, prodavac ju je široko primenio u julu i avgustu u prodavnicama u SAD. Međutim, testeri su takođe bili meta za krađu.

    „Ne bih pretpostavio da je Sephora sledeći maloprodajni lanac koji zaključava proizvode zbog krađe, ali nisam iznenađen što se to dešava“, rekao je Mark Skertić, stručnjak za maloprodajni kriminal i upravni direktor u praksi istraga i sporova u K2 Integrity, globalnoj firmi za rizik, usklađenost, istrage i praćenje sa sedištem u Čikagu.

    Skertić je rekao da su parfemi generalno, a posebno vrhunski parfemi koje Sephora prodaje, visoko ciljani artikli za krađu jer za njima postoji potražnja na tržištu i mogu se brzo preprodati. Ali kada trgovci moraju da pribegnu ovakvim merama, prema njegovim rečima, to je loše i za kupce i za zaposlene.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Freepik

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE