Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Schneider Electric

    Schneider Electric nastavlja svoj ambiciozni program transformacije održivosti sa nepokolebljivom odlučnošću

    Schneider Electric, lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, predstavio je danas svoj učinak na polju održivosti za drugi kvartal 2024, kao i polugodišnje finansijske rezultate. Praćenje i objavljivanje kvartalnog napretka u okviru programa Schneiderov uticaj na održivost (SSI) od ključnog su značaja za ostvarivanje globalnih i lokalnih ciljeva u periodu 2021–2025. i doprinose dostizanju njegovih šest dugoročnih ciljeva održivosti.

    Schneider Electric je prošlog meseca osvojio prvo mesto na listi „Najodrživijih kompanija na svetu za 2024. godinu“ koju su sastavili TIME magazin i Statista, što dodatno potvrđuje koliko je uticaj na održivost strateški važan za kompaniju. Ovo priznanje ističe klimatsko liderstvo Schneider Electrica u postavljanju ambicioznih ciljeva i njegovu stručnost u pomaganju korisnicima da postanu energetski efikasniji i smanje svoje emisije.

    „Prvo mesto na listi TIME magazina među najodrživijim kompanijama potvrđuje koliko ambicije i posvećenosti je potrebno da bi se dekarbonizovali lanci vrednosti i razvili poslovni modeli“, izjavio je Havijer Denoli,viši potpredsednik za održiv razvoj u kompaniji. „Ostalo je još godinu i po dana do ispunjenja ambicija održivosti do 2025. i svaka Schneiderova transformativna globalna i lokalna inicijativa nam pomaže da postojano i svesno nastavljamo sa dostignućima i težimo trajnom uticaju.“

    Schneider Electric je u ovom kvartalu održao korak u:

    • klimatskom delovanju: pređena je granica od 600 miliona tona ušteđenih ili izbegnutih ugljeničnih emisija za korisnike, zahvaljujući energetski štedljivim proizvodima, softverima i uslugama. Schneider Electric nastavlja sa postojanim napretkom u svakom kvartalu i na dobrom je putu da ispuni svoj cilj da pomogne svojim korisnicima da uštede i izbegnu 800 miliona tona emisija CO₂ do 2025. godine. Napori u ubrzanoj dekarbonizaciji dobavljača i rešavanju emisija opsega 3 su takođe nagrađeni impresivnim napretkom sa 19% u istom periodu prošle godine na 33% u ovom kvartalu. Schneider Electricov Projekat nultog energetskog statusa podstiče strateške dobavljače da pređu na čistiju energiju, povezuje ih sa pružaocima rešenja i nudi podršku na terenu, analizu tržišta obnovljive energije i specijalizovanu obuku.
    • Osnaživanju svih generacija ponudom mogućnosti za učenje i razvoj kako bi se ispunila Schneiderova ambicija da obuči 1 (jedan) milion ljudi u veštinama upravljanja energijom do kraja 2025. godine. Zahvaljujući tesnoj saradnji sa NVO sektorom i podsticanju zaposlenih da volontiraju kao treneri, 682.000 ljudi širom sveta je iskoristilo ove edukativne i preduzetničke mogućnosti. Fondacija Schneider Electric je nedavno sklopila partnerstvo sa socijalnim preduzećem INCO u Senegalu za program digitalnog učenja pod nazivom „Priključite se energetskoj tranziciji“.

    Na kraju kvartala je Schneiderova ocena uticaja na održivosti je iznosila 6,78 poena i kompanija je na dobrom putu da ostvari godišnji cilj za 2024. od 7,40 od ukupno 10 poena. Više detalja se može naći u Izveštaju za II kvartal 2024. godine Schneiderovog Programa uticaja na održivost, uključujući i prikaz napretka:

    Ostali ključni rezultati u održivosti u drugom kvartalu:

    • osvojena Nagrada za najbolji univerzalni dokument za registraciju na dodeli Nagrada za transparentnost za 2024. godinu
    • drugu godinu zaredom osvojen Living Wage sertifikat koji dodeljuje Mreža za poštenu platu kao potvrdu da kompanija ceni i pošteno nagrađuje svoje zaposlene
    • prvo mesto među Gartnerovih najboljih 25 lanaca nabavke
    • Schneider Home rešenje je osvojilo Nagradu za najodrživiji proizvod za 2024. godinu koju dodeljuje medijska kuća Green Builder
    • uvođenje sistema ruralne elektrifikacije i čiste energije Villaya Flex za zajednice van mreže.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Schneider Electric arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE