Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kafa Rivolta

    Uz čašu hladnog Knjaza serviramo vam neodoljivu kafu Rivolta

    Kompanija Knjaz Miloš predstavlja novi brend kafe, prilagođene balkanskim potrošačima, a pripremljene od strane italijanskih majstora.

    Kompanija Knjaz Miloš u proteklih nekoliko godina liderske pozicije svojih brendova na tržištu gradila je i branila velikim brojem inovacija. Kvalitetni novi proizvodi u svim delovima portfolija rezultirali su sveobuhvatnim asortimanom vode i napitaka, koji sada obuhvata lokalne lidere – brendove Knjaz Miloš, kao i globalne brendove Pepsi.

    Osim toga, sa svojom ćerkom kompanijom Knjaz Miloš Natura kompanija snabdeva poslovne i fizičke korisnike vodomatima i balonima vode, a preko internet prodavnice – i velikim brojem komplementarnih proizvoda za svako domaćinstvo. Polazeći od svih povoda i prilika koje ih čine delom naše svakodnevice, kompanija je odlučila da predstavi i svoj brend kafe u zrnu i kapsulama – Rivolta.

    Tim povodom razgovaramo sa menadžerkama brenda koje su zaslužne za koncept, izgled i komunikaciju novog brenda kafe na našem tržištu – Marijom Tošić Milatović i Aleksandrom Rackov.

    Šta je Rivolta?

    Marija: Rivolta je veliki iskorak u našem portfoliju i prvi brend kafe koji smo razvili u našoj kompaniji. „Rivolta”, na italijanskom, znači „ustanak”. Sve započinje buđenjem, a mi smo san da se probudimo u srcu Italije i ispijemo neponovljivu šoljicu kafe odlučili da pretvorimo u javu, svakog dana. Ukratko, Rivolta je novo iskustvo kafe na domaćem tržištu i praktičan odgovor koji naša kompanija servira na pitanje zašto toliko volimo kafu – uz čašu hladnog Knjaza sa strane, naravno.

    Aleksandra: Imenom Rivolta želeli smo da predstavimo i dočaramo priču našeg brenda. Reč „rivolta” je višeznačna – znači „buđenje, ustajanje”, što nas odmah asocira na šoljicu kvalitetne, aromatične kafe. Radujemo se što će se poslovni korisnici, kojima ćemo u prvoj fazi pozicioniranja biti okrenuti, buditi uz našu kafu.

    Kafa Rivolta

    Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

    Kako ste se i zašto odlučili da nastupite i na ovom segmentu tržišta?

    Marija: Polazeći od privilegovane pozicije koju zauzimamo u domovima i srcima potrošača, naša misija je da pružimo opcije u svim kanalima prodaje i u svim prilikama konzumacije. Proteklih godina kreirali smo desetine inovacija, uključujući potpuno nove brendove, sa ciljem da napravimo sveobuhvatan i relevantan portfolio koji edukuje potrošače šta sve mogu da požele kada je reč o bezalkoholnim napicima.

    Iza svega krije se želja da ostavimo pečat na tržištu, a naša vizija o kafi počela je da jača kada smo postali deo sistema vodećeg proizvođača pića u centralnoj Evropi – Grupe Mattoni 1873, koja inkorporira i italijansku tradiciju vlasnika, porodice Paskvale. Kada sa italijanskim nasleđem spojimo lokalnu tradiciju kafe u Srbiji, gde se po glavi stanovnika popije 5,4 kg kafe godišnje, što je rezultat koji nas stavlja na listu vodećih 10 zemalja po konzumaciji kafe, to je bio i logičan povod da zakoračimo u ovu atraktivnu kategoriju. Kada uzmemo u obzir distributivnu mrežu Knjaz Miloš Nature, kao i kompatibilnost naše gazirane mineralne vode Knjaz Miloš sa šoljicom sveže kafe – znali smo da je to novi poduhvat u koji se punim srcem upuštamo.

    Nakon mnogo rada, truda i usvajanja znanja u jednoj potpuno novoj oblasti, s ponosom predstavljamo kafu Rivolta, novu kafu Mattoni grupe u jugoistočnoj Evropi.

    Tržište kafe u Srbiji je veliko i kvalitetno. Kako se istaći u takvoj oštroj, a dobroj konkurenciji?

    Aleksandra: Rad na velikim brendovima, od Knjaz Miloša, preko Aqua Vive i Guarane, sve do najmlađih – ReMix Knjaza i sokova Tube, sa svim njihovim inovacijama, ekstenzijama, platformama komunikacije i ciljnim grupama, odlična je škola za sve dalje projekte velikih lansiranja, poput ovog o kojem danas pričamo. Svesni smo razvijenosti tržišta kafe, ali nama rad i plasiranje potpuno novog brenda u okviru jake i oštre konkurencije nije nepoznanica – čak se može reći i da je neka vrsta inspiracije. Pred nama je svakako još mnogo učenja o novoj kategoriji. Ostajemo prevashodno beverage kompanija, ali sada spremni da uz naše brendove vode i napitaka ponudimo i svoj brend kafe. Srećni smo što radimo na tržištu Srbije gde ova praksa nije novina, i gde su mnoge velike kompanije proizvođači pića, među kojima i Coca Cola Hellenic, Atlantic Grupa i Nestle, već postavile standarde sa svojim brendovima kafe, pa imamo od koga da učimo i na koga da se ugledamo.

    Ističete da vam je važna komunikacija o brendu. Kako komunicirate sa potrošačima?

    Marija: Kafom Rivolta želeli smo da podignemo ritual ispijanja kafe na novi nivo – gde intenzitet upoznaje zadovoljstvo. Kada nam se postavi pitanje kakvu kafu pijemo, svi mi ljubitelji kafe do tančina znamo i uživamo da opisujemo aromu, intenzitet i okolnosti u kojima ispijamo svoju perfektnu šoljicu kafe. Zato ova kategorija zahteva delikatan i personalizovan pristup. Uradili smo kvalitetno istraživanje i napravili, verujemo, idealnu kombinaciju koja zadovoljava ukuse balkanskih potrošača. Lepota rada u našoj kompaniji je u tome što imamo potpunu slobodu u kreativnom procesu, od ideje do realizacije svakog detalja – ukusa, asortimana, dizajna, a tu slobodu koristimo da kreiramo proizvode u koje verujemo, u potpunosti prilagođene lokalnom tržištu. Rezultat je ponuda Rivolte u kapsulama: Nespresso ClassicoCremosoIntenso i Forte, dok kapsule Dolce Gusto i kafa u zrnu donose ukuse Cremoso Intenso.

    Kafa Rivolta

    Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

    Aleksandra: Sve ove neodoljive kombinacije kafe pažljivo su pripremljene od strane vrsnih italijanskih majstora. Ideja nam je da svaki član porodice Rivolta odvede naše potrošače na novo putovanje kroz intrigantne ukuse i zavodljive note savršene šoljice kafe. Želimo da ih motivišemo da započnu dan na najbolji način – razbuđeni, uz senzacije ukusa kafe Rivolta, koja budi zvuke, prizore i mirise Italije. To će i biti suština naše komunikacije sa potrošačima.

    Kafa Rivolta

    Kafa Rivolta (Foto: Nebojša Babić)

    Kakvo je vaše iskustvo sa kreiranjem i finim podešavanjem blenda za specifične profile ukusa i želje kupaca?

    Marija: Prema istraživanju koje smo radili na srpskom tržištu, servirali smo naše viđenje jačih i blažih blendova kafa robusta i arabika, kao dve najpoznatije svetske vrste kafa. Za ljubitelje kafe koji vole malo slabije i senzitivnije tonove – pravi izbor su Classico i Cremoso, dok su ljubiteljima jačih i intenzivnijih ukusa na raspolaganju Forte Intenso.

    Aleksandra: U portfoliju, dakle, imamo blendove različitog intenziteta, kako bi svako mogao da pronađe ono što preferira. Dodatno, svaki proizvod brenda Rivolta nosi specifične arome, izbalansiranost i prijatnu gorčinu, što posebno privlači potrošače. Preporučujemo da probate sve i odaberete svoj savršeni blend.

    Spominjete dosta samu osnovu – kafu u zrnu. Upoznajte nas malo detaljnije sa njenim poreklom i specifičnostima.

    Marija: Najbogatiji ukus i aromu, a u isto vreme i najviši kvalitet – ima arabika, koja potiče iz Etiopije. Sadrži malo kofeina, što čini ovu vrstu kafe pogodnom za čestu upotrebu. Ukus arabike nosi sa sobom cvetne, voćne, čak i čokoladne note. Kafa robusta, sa druge strane, ima dvostruko više kofeina i daje kafi jači i gorči ukus, što smo prepoznali i kao preferencije naših potrošača, posebno kad je reč o prvoj jutarnjoj šoljici. Ona potiče iz delova Afrike, Azije i Brazila. Mi smo se, definitivno, fokusirali na njihove kombinacije i idealne blendove, kako bismo odgovorili na sve zahteve naših potrošača, tokom celog dana i u svim prilikama.

    Aleksandra: Sa jedne strane, imamo specifično poreklo ovih kafa, ukomponovano sa italijanskim načinom pripreme kafe. Jedan od naših proizvoda kafe u zrnu – Intenso, kako ime kaže, intenzivan je i daje razbuđujuću visoku gorčinu. Savršena reprezentacija ovog pristupa kafi jeste italijanski espreso. Sa druge strane, kroz našu drugu opciju – Cremoso, sa našim italijanskim partnerima napravili smo smireniju varijantu za ljubitelje laganijih ukusa, blage kiselosti i gorčine.

    Knjaz Miloš, kafa Rivolta

    Knjaz Miloš, kafa Rivolta

    U kompaniji Knjaz Miloš vodite i agende drugih brendova. Marija, vi ste zaduženi za ReMix Knjaz, dok je Aleksandra odgovorna za Tube. Šta vas je kvalifikovalo za rad na kafi?

    MarijaRekla bih da smo „drim tim”, kada se uzme u obzir Aleksandrino dosadašnje iskustvo sa inovacijama u kompaniji, kao i moje iskustvo rada u HoReCa kanalu i sa poslovnim korisnicima, na koje ćemo se u početku fokusirati.

    Aleksandra: Sve to, plus ljubav prema kafi, naravno!

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Nebojša Babić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE