Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rekordan broj prijava na takmičenje Sempler

    Na regionalno takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije godine prijavljeno je čak 89 projekata iz četiri države

     Na 19. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra 2017. u Portorožu, najbolje medijske strategije godine i ovaj put će osvojiti Sempler nagrade i to jedanaest zlatnih i Veliki Sempler. „Zadovoljni smo što je takmičenje za Sempler nagrade u regionu doživelo takav odaziv. Primili smo rekordnih 89 prijava iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine. Raduje nas i izvanredan odaziv prijava u novim kategorijama – najbolja PR strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup“, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Poola.

     Kreativne i medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji iz jadranskog regiona prijavili su najviše radova u kategorijama inovativna upotreba komunikacionog kanala i najbolja ciljana akcija (obe sa po 14 prijavljenih radova), slede ih kategorije najbolja akcija na društvenim mrežama (12 prijava) i ovogodišnja nova kategorija, najbolja PR strategija ili promocija sa deset prijavljenih projekata.

    Za nagrade Sempler sa najviše projekata takmiče se reklamna agencija Grey Ljubljana sa jedanaest prijava, a agencije New Moment, New Ideas Company iz Beograda i slovenska Futura DDB prijavile su po sedam projekata.

    O najboljim medijskim projektima u regionu Adriatik odlučivaće deveteročlani žiri koji čine ugledni stručnjaci iz regiona koji dolaze iz agencija i redova njihovih naručitelja. Predsedniku žirija, Darku Ivančeviću, globalnom potpredsedniku robne marke Staropramen u preduzeću Molson Coors, u ocenjivanju će se pridružiti Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka reklamne agencije PublicisOne i operativna direktorka za region Adriatik, Marija Matić, direktorka medijskog planiranja u srpskoj medijskoj agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorka marketinga i razvoja u preduzeću Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga u preduzeću L’Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor reklamne agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorka medijske agencije Medialog i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u reklamnoj agenciji McCann Zagreb.

    Pobednici će se znati na svečanoj dodeli koja će se održati u četvrtak, 24. novembra 2017. u 20.30 u portoroškom hotelu GH Bernardin.

    Izvor: BIZLife

    Foto: PR

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE