Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    beograd

    „Greška ili fora koju ne kapiram?“: Reklama na Geneks kuli zbunila Beograđane

    Beograd, kao i svaka metropola, pun je reklama i bilborda, a oni se mogu naći na svakom koraku. Od ulica, gradskog prevoza, do svetlećih izloga, zasuti smo oglasnim materijalima.

    Međutim, jedna reklama posebno je privukla pažnju Beograđana i to na Geneks kuli. Na poznatoj novobeogradskoj zgradi osvanula je fasadna grafika velikih dimenzija i sve bi bilo regularno, dok se malo bolje ne zagledate.

    Reč je o reklami za patike bredna Puma, koje su nastale u saradnji sa brendom poznate pevačice Rijane, Fenty.

    Ono što je zbunilo sve koji su se našli u neposrednoj blizini Geneksa, jeste to što je latinično slovo „N“ u nazivu Fenty odštampano obrnuto, pa izgleda kao ćirilično „I“.

    I ne, nije u pitanju greška već je logo Fenty-a tako dizajniran da slovo „N“ izgleda kao odraz u ogledalu.

    „Jel realno da reklama za Fenty Pumu preko celog Geneksa ima N pogresno napisano ili je to samo neka fora koju ja ne kapiram?“, napisala je Tijana Prodanović na X-u.

    Rijana ponovo uz Pumu

    Globalna ikona Rijana i sportska kompanija PUMA zvanično su promovisale svoju najnoviju liniju proizvoda, u septembru ove godine. Rijana se vratila tada brendu kao kreativni direktor u višegodišnjem partnerstvu FENTY x PUMA.

    Saradnja Rijane i PUME prepoznatljiva je po dizajnu specifičnih modela u kojima se sport i moda prepliću. Ovom saradnjom, brend PUMA je, tokom protekle decenije, vršio značajan uticaj na modnu scenu, uključujući četiri modne revije koje su održane u Njujorku i Parizu.

     

    Прикажи ову објаву у апликацији Instagram

     

    Објава коју дели PUMA Sportstyle (@pumasportstyle)

    Sada je lansirana nova Avanti kolekcija – model patika nastao kao spoj najboljih karakteristika Puminih kultnih King modela i Easy Rider đona patika za trčanje.

    Odlikuje ih visokokvalitetna koža, dizajn obuće za fudbal, u materijalima i bojama vintage obuće za sport, a na samim modelima može se videti naziv Fenty sa obrnutim slovom „N“.

    Serija Avanti FENTY x Puma patika dolazi u dve nove boje – tamno smaragdnoj i mornarsko plavoj, u svim veličinama – za muškarce, žene i decu, sa cenovnim rangom od 70 do 160 evra.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Tijana Prodanović/X

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE